eus skrev:Det där har jag också testat, gick inge vidare
Nä det funkar väldigt sällan...men ibland har man lyckat...då är man ju iofs bra iordning när man kommer
eus skrev:Det där har jag också testat, gick inge vidare
Bra bra. Då syns viIkon skrev:vi drar nog oxå till huset
Ikon skrev:Idag landade det en ny mumsig sak i mitt garage...med otroligt mumsiga däck
beklagar att min mobkamera är kass
Edit:motardhjulen passar...så det finns en liiiten risk att dom åker på nån gång i sommar
Brutus skrev:Drabbar ingen fattig...
-04 eller??
Ikon skrev:03-25timmar gammal
fan att man inte är i den åldern längre så man kan sälja rövBrutus skrev:Drabbar ingen fattig...
-04 eller??
och nä jag är inte avundsjukIkon skrev:03-25timmar gammal
Ikon skrev:Idag landade det en ny mumsig sak i mitt garage...med otroligt mumsiga däck
beklagar att min mobkamera är kass
Edit:motardhjulen passar...så det finns en liiiten risk att dom åker på nån gång i sommar
aci skrev:Synd att det inte var riktiga Isdäck men nu blir det kul gissar jag!
Har inte fått tillfälle att köra med mina isdäck finns ju ingen is som håller här nere
Emmi skrev:Jag e sjuk, så blir det nån öl alls blir det inte fler än 1.
660 är inte dumt. Jag är oxå sugen på en men lite för mycket pengar att lägga imellan, så jag får så snällt åka runt på min lilla 640 ett tag till.Emmi skrev:Nice hoj Ikon!
Får jag min såld blir det en 660.
Fast vi blev precis av med garageplatsen i moppegaraget, så nu vetefan vad vi ska ha hojarna.
Emmi skrev:Nice hoj Ikon!
Fast vi blev precis av med garageplatsen i moppegaraget, så nu vetefan vad vi ska ha hojarna.
Emmi skrev:Jag har inte kört Civic, de va nog Jens. 660 -04 ligger runt 60-65.
Varför blev ni det? Fanns väll fler cykel/mopedgarage i huset?... Stog ju inga cyklar där heller, eller är det bara allmänt gnälligt anti-mcfolk?Emmi skrev:Nice hoj Ikon!
Ut o åk dåAion skrev:Präsis jag har inte 10,15-20 tusen att lägga ut just nu men jag börjar bli riktigt sugen på att ut och köra lite....sitter ju här på kontoret med solen i ansiktet, riktigt trevligt så snart får det bli vår......
Jens: har du hört något om kläderna?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |