Zeb_Macahan
Bettingansvarig
MikkE skrev:Nänä. alla är mina!
Du är ju inte ens speciellt givmild, jag undrar om jag vill träffa dig...
Hur blev det i helgen? Skulle vi ut eller skulle vi typ fika eller nått?
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Du är ju inte ens speciellt givmild, jag undrar om jag vill träffa dig...
Hur blev det i helgen? Skulle vi ut eller skulle vi typ fika eller nått?
//jaG
Emmi skrev:En fika blir bra, eller laga lite käk & ta en film eller nåt...
Ydde skrev:68-73 var väl muskelbilarnas gyllene tid? Jo en 400 ger ett fungerande vrin....men så är det ju det där med att man aldrig nöjer sig Helst vill jag ju ha en Camaro men man kan ju inte få allt här i livet.......
Aion skrev:Låter trevligt värre!
Zeb: nästa helg är jag hemma oxå har du tid då? tänkte på din lille 660
Zeb_Macahan skrev:Jepp, jag är hemma denna helgen och nästa. Ska vi mao börja plocka isär 660n nu då?
//jaG
Vad ska göras? Är det 12'o clockbar pågång?Zeb_Macahan skrev:Jepp, jag är hemma denna helgen och nästa. Ska vi mao börja plocka isär 660n nu då?
//jaG
NSR_Martin skrev:Goffe, jag vill ha avfettning!
Vill du bara bli av med skiten eller vill du ha nått betalt?
Zeb_Macahan skrev:Jepp, jag är hemma denna helgen och nästa. Ska vi mao börja plocka isär 660n nu då?
//jaG
Låter kanon! Men jag har ingen mobil, den är på lagning .... Får väll ringa i förväg eller så, iofs får jag förhoppningsvis mobilen tillbaks nu i veckan.Goffe skrev:Kom med en tom 5L. dunk till juneporten o ring mej när du är där.. 0762564815
för att jag är snäll så får du med lite silvertejpp som du ska laga hojen med när du krashat efter att ha wheelat..
Ledsen brutus. Hon är upptagen ..... alltså... inte med mig.. du hajjarBrutus skrev:Din syrra då? Så sjuk är du väl ändå inte?
Hämtar förmodligen en om ca:2 veckor! Ska till Alperna å åka lite skidor i 10 dagar på Fredag . Är ruskigt sugen på V8 nu!!!! Ett tips:Sälj hojen å köp en JÄNKBrutus skrev:Vet inte vilka år man brukar nämna, men Redan 66-67 fanns det en del rätt tuffa bilar. Får för mig att Camaron lanserades -67?
Fördelen med Camaron är ju att det sitter en Cheva-motor i också.
Jag har spånat igenom min katalog från Summit Racing. Finns en del kul saker att köpa till Pontiac 400 också. Vet att killarna i Bullshit beställer en hel del därifrån nån gång ibland. Går säkert att köpa lite plats i en container.
Annars kan man alltid snacka med Roger i Team RFC (Racing For Christ ). Han är jävlig på Pontiac.
MikkE skrev:Det har blitt lite problems som man brukar säga. Det var meningen att jag skulle vara nere typ vid 14.30 på lördagen. Men nu kommer syrrans boyfriend också jobba och jag kommer då inte kunna komma in i deras lägenhet. De har precis flyttat dit också och jag vet inte vart den ligger heller.
Om någon utav Er jönköpingare är lediga på lördagen så kanske jag kan komma 14.30 i alla fall och fika eller så? Känns trist att komma kl 20.00 för att börja käka och sedan partajja direkt utan att 'komma-in-i-jönköpings-stuket-av-något-slag-jag-inte-ens-vet-vad-jag-babblar-om'.
Zeb. Du kan få en då
Vilken tävlingshoj kräver en 6,2 l turbodiesel för att för att forsla den till tävlingar? Bigtoe???aci skrev:Edit: Biltips är ju en 2tons jänk 60 tal fullsize med 6.2l turbodiesel... Skattefritt och billig / mil, perfekt för att dra hojen till Tävlingarna
ceasar skrev:Vad ska du göra med den??
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |