Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

MikkE

Guest
Zeb_Macahan skrev:
Like ööö Glööööv.... :arsele

Fika funkar fint för mig. Ljuga om hur duktig man är på att köra hoj är nått jag å Goffe är mästare på, eller va säger du goffe?

0708 952 812 ringer man mig på! Men jag kommer fan inte fika med dej i 6 timmar.... :tungan

//jaG
Ålrajt. Har ni mkt snö därnere? Kan ni åka hoj nu? Skulle vara kul att ta lite bilder, dock inte med digitalkamera.
Har två alternativ med att åka buss. Antingen är jag där kl 15:30 eller 16.50. Vad tycker ni? Fördriva tiden alt för länge nu när det är kyla är inte så kul. Annars hade jag kunnat ta lååångpromenad

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
MikkE skrev:
Ålrajt. Har ni mkt snö därnere? Kan ni åka hoj nu? Skulle vara kul att ta lite bilder, dock inte med digitalkamera.
Har två alternativ med att åka buss. Antingen är jag där kl 15:30 eller 16.50. Vad tycker ni? Fördriva tiden alt för länge nu när det är kyla är inte så kul. Annars hade jag kunnat ta lååångpromenad
du e alltid välkommen till husky.. så ska jag visa hur man sätter lite HS.. :D :kulspruta

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
K-Man skrev:
Nån som vet om nån farbar sjöis att sladda runt på med crossen i Jönköpingstrakten?

Hade tänkt försöka komma ut och sladda lite på lördag innan festen. Finns det fler som hänger på /har isåkning på gång?

Vi är på Lovsjön ute vid hyltena och kör! Man går visserligen igenom på visa ställen men det är bara att hålla farten uppe! :yoparty :yoparty

Vi körde igår och ska ut idag igen , och imorgn förmodligen!
Bara haka på

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
MikkE skrev:

Jag åker inte hoj för tillfället och som svar till ovan talare: jag kör inte is heller, tyckte inte det var värt att köpa dyra däck för 2 åk! Tenhultssjön är bra för hojar!

Kom när du vill, vi har fett öppna cafeer.... häftigt va? :yoparty

//jaG

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Zeb_Macahan skrev:
Jag åker inte hoj för tillfället och som svar till ovan talare: jag kör inte is heller, tyckte inte det var värt att köpa dyra däck för 2 åk! Tenhultssjön är bra för hojar!

Kom när du vill, vi har fett öppna cafeer.... häftigt va? :yoparty

//jaG
Även en sjunkande twice i en sjö i en skog på en ö! :rofl

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Twice skrev:
Vi är på Lovsjön ute vid hyltena och kör! Man går visserligen igenom på visa ställen men det är bara att hålla farten uppe! :yoparty :yoparty

Vi körde igår och ska ut idag igen , och imorgn förmodligen!
Bara haka på

När åker ni ut idag? Kanske kommer ut å glor lite, jag är ju sjukskriven och skit!

//jaG

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Zeb_Macahan skrev:
När åker ni ut idag? Kanske kommer ut å glor lite, jag är ju sjukskriven och skit!

//jaG

Gör det! Ta med en kamera också!
Skulle tippa på att vi är där runt 2. Slå en signal innan du åker bara

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Såååja 4 st isdubbade hojjar! :yoparty
Twice Påsen Karlsson & Marko!

Påsen och Karlsson lyckades krocka även att dom har hela jävla lovsjön att åka på.:hihi

Twice va ner med bakhjulet i vattnet, råkade visst braka igenom :rofl

Bifogat

• P101000200000.jpg
    P101000200000.jpg
    101.9 KB · Visningar: 72

MikkE

Guest
SP1-Kungen skrev:
Huset på lördag. Vilka är på :fyllisar
Jag kommer ner på lördag. Är där kl 17.00 ca. Kommer sedan att ringa någon utav er så får vi fika eller nåt. Sedan har min syster blivit bjuden på party (vet inte vart, men bejbs finns där iaf :tuttar ) kommer kanske dra oss ut senare då. typ TT eller nåt.

SES! :banana :fyllisar :yoparty

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Hoj
Ducati 1198S Corse
MikkE skrev:
Jag kommer ner på lördag. Är där kl 17.00 ca. Kommer sedan att ringa någon utav er så får vi fika eller nåt. Sedan har min syster blivit bjuden på party (vet inte vart, men bejbs finns där iaf :tuttar ) kommer kanske dra oss ut senare då. typ TT eller nåt.

Vad är TT? :va

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
MikkE skrev:

Bjud oss på fest. Vi är inte sena att hänga på !

//jaG

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...