The_Beast skrev:Någon som har eller känner till någon som har en garageplats med utrymme för en R1 på lilljeholmen, jönköping?
Ikon skrev:igår var det dags för nya bilder...bild 1:det gick inte så bra för ydde nerför (uppför)sandhålan i sandseryd...så...
Han tog o ett bad i åsasjön istället
Henke-- pengar finns på ditt konto nu
from 1:a Juni har jag nog en garageplats att tillgå i matbörsgaragetThe_Beast skrev:Någon som har eller känner till någon som har en garageplats med utrymme för en R1 på lilljeholmen, jönköping?
Mr-zx7 skrev:Hur går det med blåa faran?? blir den sig lik eller är den ett lik?? (fy fan vikken taskig ord-vits)
Ikon skrev:igår var det dags för nya bilder...bild 1:det gick inte så bra för ydde nerför (uppför)sandhålan i sandseryd...så...
Han tog o ett bad i åsasjön istället
The_Beast skrev:Någon som har eller känner till någon som har en garageplats med utrymme för en R1 på lilljeholmen, jönköping?
Zeb_Macahan skrev:Ett par bilder från i söndags..
1. Vi på arena
2. Peter är JÄTTEGLAD!
3. Snart ligger jag framstupa.. det slår jag vad om!
4. ZX10R som den ska va!
//jaG
NSR_Martin skrev:
Fotot på Peter togs ju för tidigt eller för sent, ni skulle ju fått med den fina vinken
FrågorZeb_Macahan skrev:Ett par bilder från i söndags..
1. Vi på arena
2. Peter är JÄTTEGLAD!
3. Snart ligger jag framstupa.. det slår jag vad om!
4. ZX10R som den ska va!
//jaG
eus skrev:Frågor
1: Varför ser det ut som om Dan vill döda någon?
2: Vafan är Peter så j***a glad över?
3: Jag hörde nåt nån gång från någon, att stunta utan skyddskläder var dumdristigt?
Mina sandaler går också springa i, men inte så fortZeb_Macahan skrev:har CEgodkända knäskydd, cordurabyxor, hel skyddsväst från dainese med alla skydden (bröst, axlar, rygg samt underarm/armbåge) samt höftskydd, handskar och stövlar...
//jaG
Zeb_Macahan skrev:har CEgodkända knäskydd, cordurabyxor, hel skyddsväst från dainese med alla skydden (bröst, axlar, rygg samt underarm/armbåge) samt höftskydd, handskar och stövlar...
//jaG
eus skrev:Mina sandaler går också springa i, men inte så fort
Zeb_Macahan skrev:nu när jag vet att jag inte får över fötterna över styret är det ingen ide att åka i corduran mer....
//jaG
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |