Brutus skrev:Det är ju perfa...jag snackar med brorsan o se åfr vi höras sen om plats..nånstans borde man ju kunna hitta nåt...
ojjemen,på nåt perverst sätt löser det sig
Brutus skrev:Det är ju perfa...jag snackar med brorsan o se åfr vi höras sen om plats..nånstans borde man ju kunna hitta nåt...
Ikon skrev:ojjemen,på nåt perverst sätt löser det sig
Ikon skrev:Fan om seg twice kunde bli klar med filmen snart så jag kan gå o lägga mig
Brutus skrev:Finns det server att slänga upp den på eller?? Vill ju också se...
Slaughter skrev:Go morron allihop !! Är ny här på SH och tänkte väl säga typ "Tjena". Har precis flyttat till Jönköping och tänkte kika in för att se om finns några goa entusiaster i denna vackra stad !!
Mr-zx7 skrev:DÅ har du hittat helt rätt wälkom men
Slaughter skrev:Go morron allihop !! Är ny här på SH och tänkte väl säga typ "Tjena". Har precis flyttat till Jönköping och tänkte kika in för att se om finns några goa entusiaster i denna vackra stad !!
Nelle skrev:Välkommen bara att skriva om du e sugen på att köra nån dag
Ikon skrev:Välkommen
Brutus...s a du me o tåå lita kåårt elle??
Hej o välkommen!Slaughter skrev:Go morron allihop !! Är ny här på SH och tänkte väl säga typ "Tjena". Har precis flyttat till Jönköping och tänkte kika in för att se om finns några goa entusiaster i denna vackra stad !!
Ikon skrev:Välkommen
Brutus...s a du me o tåå lita kåårt elle??
Zeb_Macahan skrev:Någon mer än jag som är sugen på att ställa in fjädringen inför anderstorp/kinnekulle? Har fått tag i öhlins fjädringsskola. Enkel och verkar väldans bra.
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Som sagt: Välkommen. Är du banåkningssugen finns det gott om tillfällen till det med. Säg bara till!
Någon mer än jag som är sugen på att ställa in fjädringen inför anderstorp/kinnekulle? Har fått tag i öhlins fjädringsskola. Enkel och verkar väldans bra.
//jaG
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |