Nytt Försök : Mariestad !

=Herman=

Hälta av vart 70i 40i fördel mos
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
FZR1000
Tjenare! Tänkte att vi som ska åka bana på kinnekulle ring kunde samåka dit.

Samling vid Mc Donalds 07:30, vi tankar i Götene så vi har full tank när vi kommer till banan.

1. Mürek
2. Big D
3. =Herman= :tummenupp
4.
5.

Ha de gött!:Rockbanan[/QUOTE]

Firetwin

*Det löser sig alltid ska du se*
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawa Z1000 -03
-QUOTE==Herman=;3592756]Tjenare! Tänkte att vi som ska åka bana på kinnekulle ring kunde samåka dit.

Samling vid Mc Donalds 07:30, vi tankar i Götene så vi har full tank när vi kommer till banan.

1. Mürek
2. Big D
4. Firetwin
5. Anders

Ha de gött!:Rockbanan[/QUOTE][/QUOTE]

Förresten så börjar det kl 09.00. Själv är jag morgonpigg så mig gör det inget, en man kanske ska vara i god tid, vad vet jag:confused:

Mürek

Gillar inte gubbar med keps!
Gick med
16 May 2005
Hoj
SV1000s
-QUOTE==Herman=;3592756]Tjenare! Tänkte att vi som ska åka bana på kinnekulle ring kunde samåka dit.

1. Mürek
2. Big D
4. Firetwin
5. Anders

Ha de gött!:Rockbanan
[/QUOTE]

Förresten så börjar det kl 09.00. Själv är jag morgonpigg så mig gör det inget, en man kanske ska vara i god tid, vad vet jag:confused:[/QUOTE]

Jo det börjar kl 09:00 men man ska skriva in sig senast kl 08:15 därför åker vi så tidigt. Tur för dig att du är morgonpigg, själv kommer jag nog vara som ett kolli när vi åker :3freak

Ses imöra :yoparty

Firetwin

Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawa Z1000 -03

Förresten så börjar det kl 09.00. Själv är jag morgonpigg så mig gör det inget, en man kanske ska vara i god tid, vad vet jag:confused:[/QUOTE]

Jo det börjar kl 09:00 men man ska skriva in sig senast kl 08:15 därför åker vi så tidigt. Tur för dig att du är morgonpigg, själv kommer jag nog vara som ett kolli när vi åker :3freak

Ses imöra :yoparty[/QUOTE]

Tja tja!!
Sorry jag såg visst att det var 8:15 som gällde. Hoppas det ej haglar bara. Ses vid Mac kl 07:30:tummenupp

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
tja på er. hur / vart får man reda på sånna bandagar som det var i söndags i förväg??

Finns bl a ett forum här på SH som heter bandagar/kurser. Sen om man har varit på någon körning för en arrangör får man mail med deras dagar för året. Samt uppdateringar om platstillgång. Tror det finns en sida som heter bandagar.com som du kan kika in på oxå. Köra bana är sjukt skoj :tummenupp !

Tack för i söndags grabbar. Bra kört det lilla som blev. Vi trotsade kyla och regn och fick ju faktiskt några hyffsade varv på slutet.

Ps: Jag tror att tornet fortfarande är igen immat :D

=Herman=

Gick med
17 Jun 2006
Hoj
FZR1000
Jo det var fränt att testa bana man lär sig ju alltid något och kan man destutom ha roligt samtidigt så är det ju aldrig fel.

Jag mailade till Stefan och kollade med honom om killen i kurvan med kamera var någon som sålde kort allt om han bara var sugen på killar på hoj men jag har inte fått något svar. är det någon annan som vet?:confused:

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult
Finns bl a ett forum här på SH som heter bandagar/kurser. Sen om man har varit på någon körning för en arrangör får man mail med deras dagar för året. Samt uppdateringar om platstillgång. Tror det finns en sida som heter bandagar.com som du kan kika in på oxå. Köra bana är sjukt skoj :tummenupp !

Tack för i söndags grabbar. Bra kört det lilla som blev. Vi trotsade kyla och regn och fick ju faktiskt några hyffsade varv på slutet.

Ps: Jag tror att tornet fortfarande är igen immat :D

tackar :tummenupp
Har aldrig kört bana med hoj men vill verkligen pröva det, man vet ju bara hur kul det är med bil så :)

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Nu vart man hojlös då! Pärlan är såld :gråta

=Herman=

Gick med
17 Jun 2006
Hoj
FZR1000
Aj då det blir nog människa igen av dig snart, har du sålt den inom Mariestads kommungräns? Har hjärnkoll Mariestadsvägen nu från jobbet så jag har sett en sån ett par gånger här idag!

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Honda CB 750F -82
Nu vart man hojlös då! Pärlan är såld :gråta

Brukar tycka det ser lite halvilla ut när folk säljer hojar med anledningen: "På grund av tillökning..." men detta är etter värre!

"Hojen säljes för jag ska bli snut" :tuttar

Inte bra David, men grattis ändå!

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Brukar tycka det ser lite halvilla ut när folk säljer hojar med anledningen: "På grund av tillökning..." men detta är etter värre!

"Hojen säljes för jag ska bli snut" :tuttar

Inte bra David, men grattis ändå!

Haha jag håller med dig till fullo :D ! Vi får väl se hur länge man kan hålla sig utan hoj. Turligt nog kan man låna nån i fall begäret blir för påtagligt.

Herman hojen såldes till en polare som bor i Rörsås strax utanför stan.
Den lär med andra ord fortsätta synas i Mariestadstrakten.

Btw: Ni andra svin som fortfarande har hoj att åka på. Kan ju tacka mig för
sommarens soliga väder :arsele

Firetwin

Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawa Z1000 -03
Tja tja! Ngn sugen på att åka upp till Gelleråsen den 21 Juli på Bikedagarna för att köra bana på allmän åkning. 400:- för en heldag. Man måste ju hoppas på att få köra lite bana när det är sol, gick ju inte så bra sist. Vore kul om du kunde hänga med Big D... äh just det ja.. du har ju ingen h..:tungan . Ja ja sugen är jag iaf:tummenupp

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Tja tja! Ngn sugen på att åka upp till Gelleråsen den 21 Juli på Bikedagarna för att köra bana på allmän åkning. 400:- för en heldag. Man måste ju hoppas på att få köra lite bana när det är sol, gick ju inte så bra sist. Vore kul om du kunde hänga med Big D... äh just det ja.. du har ju ingen h..:tungan . Ja ja sugen är jag iaf:tummenupp

Öööh knip igen nu!

Mürek

Gick med
16 May 2005
Hoj
SV1000s

Det låter inte äckligt...Jag är sugen för jag vägrar nöja mig med dom få torra varven vi fick senast. Ska man anmäla sig någonstans eller är det bara att åka dit och betala?

Om du är snäll David kanske du får åka med på bönpallen :D

Master

Numera röd
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
Såld!
Det låter inte äckligt...Jag är sugen för jag vägrar nöja mig med dom få torra varven vi fick senast. Ska man anmäla sig någonstans eller är det bara att åka dit och betala?

Förra året va de bara åka dit och betala...

Firetwin

Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawa Z1000 -03

Det är allmänåkning 21-24 juli. De kör normalt i 3 eller 4 grupper, beroende på hur många som är på plats. Körningen sker mellan 09.00-15.00 men avbrott för lunch 12.00-13.00. Det är max 40 förare per grupp.

Sekretariatet öppnar kl 08.00 på måndagen, så det är ju lämpligt att vara i god tid till 08.00. Det är ingen förbokning, utan anmälan på plats.

Mürek

Gick med
16 May 2005
Hoj
SV1000s
Det är allmänåkning 21-24 juli. De kör normalt i 3 eller 4 grupper, beroende på hur många som är på plats. Körningen sker mellan 09.00-15.00 men avbrott för lunch 12.00-13.00. Det är max 40 förare per grupp.

Sekretariatet öppnar kl 08.00 på måndagen, så det är ju lämpligt att vara i god tid till 08.00. Det är ingen förbokning, utan anmälan på plats.

Alright! Men då är det bara att bestämma någon av dom dagarna. Jag har semester då så jag kan vilken dag som helst. Den här gången borde vi slippa regn, för om det är 4 grader och regn skiter iaf jag i det.:rolleyes:

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Alright! Men då är det bara att bestämma någon av dom dagarna. Jag har semester då så jag kan vilken dag som helst. Den här gången borde vi slippa regn, för om det är 4 grader och regn skiter iaf jag i det.:rolleyes:

Jag ska bara vinna lite stålar så jag kan köpa mig en ny båge. Då jäklar lär ni bara se baken av mig på Gelleråsen pöjkar :arsele .

Eller så tar jag bara ut pengar och köper en ny :D .

Ps: Kan ha varit lite lätt frustration som talade där.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...