Som vissa utav er vet så har jag försökt få min Husaberg LV reggad ( E reggad sedan tidigare) Har nu vad jag tror är alla papper som skall till. COC, typintyg, vägningspapper, intyg om återställande av motorn ifrån både en verkstad och av husaberg själva och nu ett återställningsintyg gällande hela cykeln. Detta sista som jag haft besvär med tidigare så nu hoppas jag det skall gå.
Hojen skall alltså LV reggas med hjälp av ett COC intyg och som sagt så är det en "återställning" (fråga mig inte varför då den aldrig varit LV reggad tidigare) som det heter till sitt COC typgodkända utförande. Undrar då om jag kan åka in med fel däckdimensioner till registreringsbesiktningen i kombination med intyg som påvisar att hojen är i fullt originalskick? Det säger emot sigsjälv lite trots att jag vill ändra däckdimensionerna i papprerna till 17".
Hojen skall alltså LV reggas med hjälp av ett COC intyg och som sagt så är det en "återställning" (fråga mig inte varför då den aldrig varit LV reggad tidigare) som det heter till sitt COC typgodkända utförande. Undrar då om jag kan åka in med fel däckdimensioner till registreringsbesiktningen i kombination med intyg som påvisar att hojen är i fullt originalskick? Det säger emot sigsjälv lite trots att jag vill ändra däckdimensionerna i papprerna till 17".