Nytt forumscript

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
Kan du det???? :hördu

Och sen när man skriver något inlägg och tänker skriva något i den lilla rutan "Ämne på inlägg:" så syns det inte!

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Kan man ställa in nånstans ifall man vill att hela bilderna ska synas i inläggen och inte bara miniatyrer?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
nej joker. helst inte för att man får den enormt enerverande "har du läst" popupen. Å varför måste du veta om personen i fråga har läst PMet eller ej? Svarar han inte, så gör han inte det. Då skickar du ett PM till å säger hur lite du tycker om personen. Om han fortfarande inte svarar, ger du upp.

berggren_martin, Nej. Jag har dock ökat storleken på miniatyrbilderna till 200 pixlar så man ser lite bättre vad det handlar om. Detta gör jag för att spara bandbredd och snabba upp forumet. Jag har fått så mycket klagomål om att JAG gör att forumet ser fel ut... när det ligger bilder som är större än dubbla skärmytan. Folk klagar t.ex på att man måste scrolla sidleds osv.

Blir som det är just nu...

IMG taggen fungerar fortfarande som vanligt att bilden visas direkt (originalstorlek).

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Varför markeras inte trådarna som lästa när man går ur dom?
Det gjorde dom tidigare. SBS eller ny "feature"?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
SBS? ehhh... förövrigt förstår jag inte vad du menar. Beskriv bättre, gärna med bilder.

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Swedie skrev:
SBS? ehhh... förövrigt förstår jag inte vad du menar. Beskriv bättre, gärna med bilder.

ha ha sorry... Skit Bakom Skärmen... (edit: SBS=JAG...)

Tidigare när jag hade läst en tråd & gick tillbaka till tex övrigt kackel så ändrade brevet färg. (blev mörkgrått)
Det händer inte nu utan alla brev förblir ljusa fram tills en viss tid har passerat.

Är du med nu?

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...