Bikerbitch
Stolt mamma
Ehum, försök att inte köra den 24-25 april bara..
Du räknar med mörkertalet av dom som kommer oanmälda va?OLJEKYLD GSXR skrev:Hmmm, börjar bli en väldans massa folk.
Sen kan man räkna av iaf 30-40% på dom som bara jillar att stå med på listor..Kenta skrev:Du räknar med mörkertalet av dom som kommer oanmälda va?
Jag hänger också på by the way
40+ nånting..
Så var inte fallet på torsdagsrundorna förra året. Där fick man istället räkna med 10-15% fler än antalet som "visat intresse".Jonne_boy skrev:Sen kan man räkna av iaf 30-40% på dom som bara jillar att stå med på listor.
Kenta skrev:Du räknar med mörkertalet av dom som kommer oanmälda va?
Jag hänger också på by the way
40+ nånting..
smasseman skrev:Nu har sommaren börjat.
När åker vi
Om inte trådstartaren & co har tid den här veckan så kanske vi andra kan samlas för en helt ostrukturerad snigel-touring-körning på onsdag eller så?
Jonne_boy skrev:Sen kan man räkna av iaf 30-40% på dom som bara jillar att stå med på listor..
Jag söker en Bönpalls plats,
per, tom någon?
cRoC skrev:Jag är väldigt sugen i så fall. Har inte velat köra med er eftersom jag vet att min hoj inte riktigt räcker till
rrkenta skrev:
Jag hänger på ,tokgasa skall man göra på bana.
Jugge_c skrev:Jag är på på onsdag. Ledig hela dagen så säg en tid och plats så är jag där!
RoLLER skrev:WORD!
Min filosofi precis!
Kenta skrev:Så var inte fallet på torsdagsrundorna förra året. Där fick man istället räkna med 10-15% fler än antalet som "visat intresse".
soppatorsken skrev:Det är precis sånna här inlägg som kan missförstås utan en massa några sånahär samt nån sånhär
Edit: Jag tror att det här är en spammtråd.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|