KöpBärgren skrev:2263892Jag hade mer funderat på dt50mx orginal
KöpBärgren skrev:2263892Jag hade mer funderat på dt50mx orginal
RyXze skrev:2262703Är inte det där den kina kopian av Honda CBR, Zimini tror jag den heter.. Om det är den finns det många trådar om den, bland annat att den inte kan lv reggas..
Jag har säkert fel, men jag tror att det är så läget ligger till..
Zimini
Kanske går att få in den under byggeTobbe_89 skrev:2264698jag är väldigt säker på att det är en sådan och den går inte att regga... men den är välidgt nice för det priset
Hmm verkar vara ett vettigt köp. Ska nog ringa på den. Ska nog göra det för skojs skullSvenssson skrev:2266522Vilken jävla tattare till säljare.
"4-takts motor 125cc oströpen 22 kw" i annonsen.
"Max effekt: 8.2 kW / 8500 rpm " står det på hemsidan till hojen
"Har gått 440 mil oreggad måste regbesigtigas vilket kostar 1600:-".
I verkligheten kan den inte reggas
"Jag har tänkt mig 8500:- ".
Hojen kostar 9799:- ny. Tusingen mindre för en hoj som gått 440 mil känns dyrt?
"Nu ska jag sälja min motorcykel p.g.a har inget körkort."
Wtf ska du med körkort till? Den hojen får du ända inte köra
Nog med tjat, snygg hoj
Ne men det är ju inte svårt o ändra.lerqa skrev:2270527Gillar inte hur bakspeglarna sitter på den ser inte bra ut alls (tycker jag)
Lundgren skrev:2266535Hmm verkar vara ett vettigt köp. Ska nog ringa på den. Ska nog göra det för skojs skull
Ne tyvärr Orkade inte (okej jag glömde av det)ExXe skrev:2270647Blev det något ringt?
mc-hjalte skrev:2276027Jag ska nog ringa på den å fråga om inte han vill regga in den för en slant om man köper den!
lifan sport har exakt lika.. dom står helt åt helvet å dom går inte att ändra..Lundgren skrev:2270644Ne men det är ju inte svårt o ändra.
AntiAntonAnt skrev:2262694Vad är det här för hoj igentligen?
http://www.blocket.se/vi/8612872.htm?ca=21_s
Ser ju ass tuff ut, men undra om kvalitén håller.
Priset är synd att klaga på också!
Någon som vet vilka mer hojar detta märke har gjort?
Synd att det är fyrtakt
Han skrev ju i annonsen att mailen var lånadMr EmCom skrev:2277223lifan sport har exakt lika.. dom står helt åt helvet å dom går inte att ändra..
det ända man ser är sina egna armhålor
men den där tycker ja är 100 gånger snyggare å coolare än en lifan..
ja ska maila han .. va ska jag skriva?
Nej men inget annat stämmer av det han säger så det är säkert egna dekaler som han har klistrat påbrandes skrev:2287691det är olika märken den på blocket heter ponheix eller nåt såmt den andra zimini
Har du ringt?rallyfisken skrev:2291308tycker det där ser ut som han som sålde "sveriges ända moped-reggade pocketbike", hans föräldrar var visst poliser o dom hade fixat det. sånna jävla det finns i vårt avlånga land.
Lundgren skrev:2291312Har du ringt?
aa måste han vara om han säljer den för bara 8k får väll minst 14k för den den ser ju ut som aprilia rs och har 22kw som är väldigt ovanligt på en 125a som är 4takt!rallyfisken skrev:2312172klart jag ringde . han lät jävligt besvärad
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|