fredrik_wt skrev:japp det märket är det. känner igen loggan. men jag såg 400 o 800 o massa sånt med.
Enligt försäljaren så skulle Honda, suzuki o kawazaki o yamaha halka av banan o kursa direkt, dom är på framsteg. så om dom stora japsarna inte sänker sina priser. ja då är dem borta :kocko
kjellf skrev:Om ni inte vet om det så har kineserna fått upp en människa i rymden och plockat honom ner levande . Fixar de det så lär de väl kunna bygga något så simpelt som en mc.
RG500-Johannes skrev:Amerikanarna har också hittat på en hel del imponerande hyss, ändå så tillverkas Harleys fortfarande.
/J
loser skrev:Vet inte hur det är med er, men jag blir skeptisk när jag söker på Google och ser att deras "motorfabrikant" heter HONGDA, ja, HONGDA. Hittade iaf en lista på deras äldre hojar.
http://www.motobykz.co.uk/Lifan/Lifan-Hongda.htm
rewind skrev:Hojarna finns att beställa hos alfta.com
http://www.alfta.com/
Kollade lite snabbt, kan vara intressant för nån... Kanske inte för npn här men..
Silwer skrev:motorerna kan isf vara licenstillverkade och då kan kvaliteten vara hur som helst.
lollepop skrev:Läste för ett tag sedan att de sporthojar som monteras i Japan håller genomgående hörge kvalitet än de som skruvas ihop i t ex Italen, någon som kan bekräfta?
Bjorn N skrev:Det här kan bli en lång tråd...
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|