Tysken skrev:Rekordet är 3.14.23 satt den 13 Juli 1985 av Rogga i Likpipparna MC på en CB1300
RoLLER skrev:Vad var det rekordet på Bogan va egentligen.
DTM och Fredde var där idag och representerade lite. Landade på 4:03 på uppvärmningen, utan att kunna vägen. Det va första repan på volley mao.
Kan tänka mig att du såg ut ungefär så här i hjälmen då:benkar skrev:Såg/mötte DTM och Fredde på bron framåt 17-tiden efter en fika i Vaxholm. finfint väder, lagom varmt, mulet men ljust, och bara lite lätt grus i någon kurva. Dock, ännu en gång, lite skeptisk till Boge, tex efter att i torsdags kväll kommit in i en skymd kurva och inser att två hästtjejer (eller var en av dom kanske RoLLER]?) just ridit över vägen... hade vi kommit 10 sekunder tidigare...
![]()
Men, fin väg, kul gasa, lagom, på![]()
/B
Biifer skrev:Kan tänka mig att du såg ut ungefär så här i hjälmen då:
benkar skrev:Såg/mötte DTM och Fredde på bron framåt 17-tiden efter en fika i Vaxholm. finfint väder, lagom varmt, mulet men ljust, och bara lite lätt grus i någon kurva. Dock, ännu en gång, lite skeptisk till Boge, tex efter att i torsdags kväll kommit in i en skymd kurva och inser att två hästtjejer (eller var en av dom kanske RoLLER]?) just ridit över vägen... hade vi kommit 10 sekunder tidigare...
![]()
Men, fin väg, kul gasa, lagom, på![]()
/B
2ono skrev:Jag tror roller`s häst intresse har nog skapats på bogesund med så många snygga tjejer på hästar förstår man varför han nu vill vara där så mycket han kan.
benkar skrev:Mmmmm@RoLLER: Finns det något speciellt stall du vill rekommendera för/till oss ungkarlar?
![]()
/B
HahahaTysken skrev:Rekordet är 3.14.23 satt den 13 Juli 1985 av Rogga i Likpipparna MC på en CB1300
Kan styra upp flera kameramän om så önskas? .. så får du mer material till redigeringenRoLLER skrev:Vad var det rekordet på Bogan va egentligen. Nån hade väl kört på 4:15 om jag inte missminner mig?
DTM och Fredde var där idag och representerade lite. Landade på 4:03 på uppvärmningen, utan att kunna vägen. Det va första repan på volley mao.
På kvalet ikväll blev det 3:54.
Race-tempot (körs i veckan) kommer nog att ligga på ca. 3:45-3:48.
Vill ni att vi filmar race'et och slänger upp det?
Silwer skrev:Hahaha![]()
Nej...RoLLER skrev:Vill ni att vi filmar race'et och slänger upp det?
Känner ingen av de personer som nämns i tråden personligen men det vore tragiskt om någon av dem skulle stryka med i jakten på något fjantigt rekordbenkar skrev:Inte så mycket att skratta åt...I mitten av 80-talet slutade "tävlandet/tidtagandet" på Boge med en tragisk dödsolycka
Varit rätt lugnt sedan dess, men nu verkar det vara på G igen, ta tid, tävla osv...
![]()
nej nej, bara en i mängden vetu, all kör lika, du körde säkert för fort nångång längs vägen, så vi är likadana allihop.Nicke skrev:Sist jag körde Boge själv såg jag magkåpan på en oidentifierad hoj. Han kom på bakan över ett krön och mötte mig. Jag hade pecis passerat en bil som skulle svänga vänster över killens körfält. Känns lite taskigt att riskera att blanda in andra i ens eget bus.
Tåbbä skrev:Fy faaan va balt att rejsa på almäna väggar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Skit i hesttejerna, de får fann flytta på sig när de komer motorsyklar![]()
![]()
955i skrev::corn:
(Förresten så är Bogesund rätt vackert från några hundrameters höjd)
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |