Nytt skinnställ

Frozt

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
Cbr 600!
Hej!
Jag tänkte köpa nytt skinnställ och har läst runt lite i de trådar som finns angående hel eller delat ställ.
jag har kommit fram till att ett helställ vore bättre men eftersom jag inte kör på bana eller har någon sporthoj än så nöjer jag mig med ett delat ställ eftersom det får ner priset en hel del.
Har kollat på fcmoto.de på http://shop3.webmailer.de/isroot/ePages/Images/34311/34311-3063253.jpg
Det går loss på 470 euro vilket innebär ungefär 4700 skr. Någon som har någon erfarenhet av det? Jag har hört att det är bra, ser att det är snyggt samt att jag litar på Berik. Vill höra era erfarenheter.
Det finns ställ för 2000 spänn med men det måste väl vara skillnad ändå på ställ och ställ?

Ha de fint där ute!

mesh

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2006
Hoj
Honda CBR 600 -89
Hej!
Någon som har någon erfarenhet av det? Jag har hört att det är bra, ser att det är snyggt samt att jag litar på Berik. Vill höra era erfarenheter.
Det finns ställ för 2000 spänn med men det måste väl vara skillnad ändå på ställ och ställ?

Ha de fint där ute!

Jag har ett exakt likadant Berik (det grå) och är helt nöjd efter en säsong. Dock är det mitt första skinnställ, så jag har inget direkt att jämföra med. Klotat har jag inte heller gjort, så hållbarheten har jag inte heller provat (och vill nog inte göra). ;) Priset verkar ju helt okej. Se bara till att du beställer korrekt storlek!

Frozt

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
Cbr 600!
Jag har ett exakt likadant Berik (det grå) och är helt nöjd efter en säsong. Dock är det mitt första skinnställ, så jag har inget direkt att jämföra med. Klotat har jag inte heller gjort, så hållbarheten har jag inte heller provat (och vill nog inte göra). ;) Priset verkar ju helt okej. Se bara till att du beställer korrekt storlek!

Ok. Fint.. men jag tänkte dra ner på stan och testa ett likadant för att sedan beställa över internet. En liten fuling men man måste jiu vara lite ful ibland.. Vad har du för strl och hur lång är du?

Förresten, är det någon som vet någon handlare här i Linköping som säljer mycket skinnställ? Jag har inte sett någon och det finns inga hemsidor heller. Någon som har något tips?

Holmlund

٩(●̮̮̃•̃
Gick med
1 Aug 2006
Hoj
*S Å L D*
Ok. Fint.. men jag tänkte dra ner på stan och testa ett likadant för att sedan beställa över internet. En liten fuling men man måste jiu vara lite ful ibland.. Vad har du för strl och hur lång är du?

Förresten, är det någon som vet någon handlare här i Linköping som säljer mycket skinnställ? Jag har inte sett någon och det finns inga hemsidor heller. Någon som har något tips?

Beviks, Nifa och Bikestop har mycket skinnkläder. Funderar förövrigt på samma skinnställ som du kollar på. :yoparty Det är ett hyfsat bra pris nu.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!