Lord Lucifer
Death means just life...
1L Mjölk
1 burk Tonfisk
1 burk Creamfresh
"Dagens middagstips presenteras av Sporthoj.com" !?
Tror fan jag garvar ihjäl mig.......
1L Mjölk
1 burk Tonfisk
1 burk Creamfresh
"Dagens middagstips presenteras av Sporthoj.com" !?
Är det någon här som skadat sig på saker de haft i fickorna, som plånböcker, mobiltelefoner, nycklar, kreditkort, mynt etc?
Min första tanke är, vemfan har ett så pass slappt ställ att man kan ha nycklarna på bröstet?
Jag har körkort, bensinkort och telefon innanför ryggskyddets "magdel". Nycklarna får stanna i garaget.
Tack för tipset. Hittade en liten clip-on förvaring för kort o dylikt. Bara att knäppa på remmen till ryggskyddet http://www.naturkompaniet.se/index.asp?ItemId=58796Gå in på naturkompaniet och kika. Där finns det väskor, ungefär som sedelbälten, som man kan spänna fast under kläderna för att dölja värdesaker etc när man är på utlandsresa t.ex. Det är så slimmade prylar att de inte syns, vilket minimerar risken för att bli rånad. Rekommenderar dock att inte ha något annat än sedlar och kort i en sådan väska med tanke på skaderisken.
Tjejen säljer en grej för brudarna ! "partyficka" Som dom lägger ner legg, kort, osv i som sedan plasceras i BHn eller stöveln! för att slippa handväskan.
Kanske ngt för dig som du kan ha i stöveln eller ngt annat. Finns i rosa vet ja
När jag såg "en grej för brudarna", "partyficka" och en , så var jag övertygad om att den skulle förvaras på ett helt annat ställe än i BH:n eller stöveln...
körtkort och pengar e de enda man har med sig när man kör hoj och dem placeras i bhn funkar hur bra som helst!
Och man kan visst sy i fodret trots att de e meshtyg, be din flickvän eller annan med lite skills när det gäller skrädderi så kan hon nog fixa det...
Grejen är väl just det att man helst inte vill ha några hårda/vassa saker INNANFÖR skinnet. Personligen ser jag helst att allting man kan skada sig på sitter på utsidan, gärna utanför ryggskyddet = Magväska på ryggsidan.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|