Nytt trick + film

y@m@h@

FRAMÅT STOLTA AIK
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
en krockad yamaha
Cyren skrev:
2567142 Inte så konstigt :D den är ju inspelad i våra hood!

Jag har pratat med dig föresten tror jag :D typ i sommras, jag körde om dig innan nacka forum och körde över nå skit som låg på gatan och då trodde du att jag tappade nått. Remember? :tungan

:D Japp det kommer jag ihåg. Jag antog att det måste ha varit du, det finns väll inte så många MZ or i Nacka :) Kommer ihåg att din hojj lät rätt gött också :tummenupp men jävlar vad läskigt det såg ut när du körde över den där grejen. Jag trodde du hade tappat något till hjulupphängningen eftersom den började wobbla.

Men va hojjen okörbar nu :confused: eller kan du cruisa lite på höstlovet??

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
y@m@h@ skrev:
2568732 :D Japp det kommer jag ihåg. Jag antog att det måste ha varit du, det finns väll inte så många MZ or i Nacka :) Kommer ihåg att din hojj lät rätt gött också :tummenupp men jävlar vad läskigt det såg ut när du körde över den där grejen. Jag trodde du hade tappat något till hjulupphängningen eftersom den började wobbla.

Men va hojjen okörbar nu :confused: eller kan du cruisa lite på höstlovet??
Haha, vill minnas att de ruskade till lite i aktern när jag körde över vad de nu var. Höll ju på att byta fil också, därav vobblet :yoparty

Jag kraschade lite på sveavägen för ettag sen (6 veckor) och försäkringsbolag och verkstad är sega som fan!

Kanske hinner köra lite innan det är allt för jävligt ute om nu försäkringsbolaget skyndar sig lite

dezyn

Vintern är bara ivägen..
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
-
Cyren skrev:
2568892 Haha, vill minnas att de ruskade till lite i aktern när jag körde över vad de nu var. Höll ju på att byta fil också, därav vobblet :yoparty

Jag kraschade lite på sveavägen för ettag sen (6 veckor) och försäkringsbolag och verkstad är sega som fan!

Kanske hinner köra lite innan det är allt för jävligt ute om nu försäkringsbolaget skyndar sig lite

Ojrå.. Gick det bra med dig eller? Hur gick det med hojjen? Blev Sebringröret förstört också eller?

tråkigt..

/Adam

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
dezyn skrev:
2569288 Ojrå.. Gick det bra med dig eller? Hur gick det med hojjen? Blev Sebringröret förstört också eller?

tråkigt..

/Adam
Det gick ok, handen fick sig en smätt och ett litet köttsår på benet (2-delat ställ med bara jackan på)

Hojen fick lite repor och styret blev böjt, men det som gör att den inte går att köra är att bromsoks-fästet fram är böjt så bromsen ligger på. Och eftersom jag tagit det på försäkringen så får jag inte meka själv,

Sebringrör har jag inget, men det viper jag hade på blev lite repigt

dezyn

Vintern är bara ivägen..
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
-
Cyren skrev:
2569448 Det gick ok, handen fick sig en smätt och ett litet köttsår på benet (2-delat ställ med bara jackan på)

Hojen fick lite repor och styret blev böjt, men det som gör att den inte går att köra är att bromsoks-fästet fram är böjt så bromsen ligger på. Och eftersom jag tagit det på försäkringen så får jag inte meka själv,

Okej, tur att du inte skadade dig mer.. :)

Hmm, var ifrån har jag fått att du har ett sebringrör, var väldigt säker eftersom att jag skrev det.. aja .. :va

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Cyren skrev:
2569448 Det gick ok, handen fick sig en smätt och ett litet köttsår på benet (2-delat ställ med bara jackan på)

det va pga ett blött brunnslock va?

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...