revis skrev:Annars har jag en enklare idé... Visir med progressiv toning eller vad man ska kalla det, mörkare upptill och klart nertill. Sen behöver man bara vinkla skallen lite framåt eller bakåt för att reglera.
revis skrev:Annars har jag en enklare idé... Visir med progressiv toning eller vad man ska kalla det, mörkare upptill och klart nertill. Sen behöver man bara vinkla skallen lite framåt eller bakåt för att reglera.
Emmi skrev:Finns ju annars redan såna visir som ändrar toning beroende på ljuset ute att köpa.
Zeb_Macahan skrev:Jaha, så om man börjar antingen toura på dagen så blir man bländad eller om man kör aktivt i skymning så ser man inget alls... är det ungefär så du menar..
rätt kass idé för att vara ärlig!
//jaG
Vart hittar man såna då?Emmi skrev:Finns ju annars redan såna visir som ändrar toning beroende på ljuset ute att köpa.
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |