Ska tydligen köra Ducce ihop med Hodson nästa år
http://www.crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=6&nid=81279
http://www.crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=6&nid=81279
PutteLiten skrev:GP cirkusen har fått en ny crashkung...
Dr Gixxer skrev:Xaus suger.....han lär inte ha mycket att hämta!!! :kocko
Penguin skrev:Snabb är han ju när han håller sig på hjulen.
PL skrev:Nu när jag tänker efter så finns det väl en ledig plats
i Repsol Honda teamet, eller har jag missat nått?
Det hade varit bra tufft med Mccoy på en fabriks Honda, inte för
att det kommer hända, men tufft hade det varit.
Eller vem vill ni ska ha den lediga Honda hojen?
Lord Melchet skrev:Förare som kör av banan på warm up lap har en plats i hjärtat, utan dom ingen cirkus.
Allvarligt så tror jag att Xaus kan hänga med om han inte tar i så mycket att han åker av hela tiden, vilket naturligtvis blir en utmaning, Bayliss senare del av säsongen är ju ett exempel på detta.
Tror dock Hodgson får det svårare, då han inte är så snabb när han måste ligga och slåss om placeringar. Han är ju bäst när han kan köra sitt eget race i topp utan andra som stör. Detta har han kunnat i år pga av sin överlägsna maskin, men så blir det knappast nästa år.
02 då Bayliss och Xaus åkte fabriksducce i samma stall var Bayliss vida överlägsen både i prestation och jämnhet.oFFkeFF skrev:Dessutom var väl bayliss rätt överlägsen både Hodgson och Xaus?
Tycker ändå det ganska klart visat sig att Capirossi varit den bättre föraren i ducati i år, iofs har bayliss haft nackdelen att inte känna till alla banor, men även de banor han åkt på tidigare har ju capirossi åkt ifrån honom.
Lord Melchet skrev:02 då Bayliss och Xaus åkte fabriksducce i samma stall var Bayliss vida överlägsen både i prestation och jämnhet.
Hodgson körde då en fjolårsfabrikare för HM Plant så deras maskinmaterial var inte riktigt lika, men visst är Bayliss ett säkrare kort än dessa två.
Capirex tyglar ändå Duccen bäst, självklart.
Tycker dock att Bayliss verkar vara den goaste gubben i depån för tillfället. Har sällan hört något gnäll eller undanflykter från honom.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |