Och så är jag gubbe (frånåkt...)

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj
Yamaha TTR 600, Honda cr250, Honda cr80 ovh ombyggd virago 535.
BigPhil skrev:
2305367

Satan, jag har blivit gammal... Jag tänkte bara, "undrar om det finns grus i kurvan?" och "shit är det olja på vägen"...

Dags att ge upp :confused:

P

Fast jag tycker det e bra att man e lite försiktig.. trist att köra omkull.. Jag tänker oxå på det när jag kör.. Och JA, jag ska oxå anmäla mig till SMC (behöver det och vill!), till nästa vår eftersom jag inte hinner eller har råd i år.. :(

YZJohan

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2005
Hoj
YZ 80 -93
det är ungefär tvärtom för mig... såg en r6:a i centrum i luleå får nåågra dagar sedan... han stod och ville utmana en gammal gubbe i en blå volvo :rolleyes: och han ignorerade ju såklart bara men när trafikljuset slog om så gasade han utav helvete och jag :mad: blev såklart skitless!! vill växa upp idag!!!!!!!!! :huvet

Sydney

Friherre
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
H1
BigPhil skrev:
2305367 Åkte den långa vägen hem igår, förbi djurparken i Kolmården. Stannade vid overgångsstället och en BMW (MC) med boxar och passagerare svänger ut från parkeringen...

Jag sitter på en 06a CBR1000RR med Arlen Ness racingställ och tänker "puh en BMW" Så åker han ifrån mig utan problem, så jävlar snabb i svängarna...

Satan, jag har blivit gammal... Jag tänkte bara, "undrar om det finns grus i kurvan?" och "shit är det olja på vägen"...

Dags att ge upp :confused:

P

Många överskattar hojens betydelse grymt tills de får smaka på det du nu har gjort. Jag har själv en gammal CBR 1000 F -92 med slut fjädring och kör ändå obehindrat ifrån en bekant med GSX R1000 -05 på rakor mellan kurvor och i kurvor. Han bör naturligtvis att kunna köra fortare än jag med Hondan längre fram eftersom han har åkt några gånger på bana och har B-licens, men samtidigt är det ju inte rimligt att köra i bantempo på allmänna vägar om man har minsta omtanke om andra.

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
enduroemil skrev:
2305388 När man har mc som hobby så gäller det att bara ha roligt och inte dö av att man smäller med mc:n i ett träd eller liknande.

Det är allt du behöver komma i håg

Bra skrivet :tummenupp

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM