Och sen blir allt svart. ...och musik som man inte hör!

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Ytterst trevligt att så många ska till Åsen på tisdag. Jag ska i släptåg medföra en väninna som är totalt ointresserad av motorcyklar. Nu hoppas jag på ett mirakel. Det ska frambringas med er hjälp. Ni ska vara obeskrivligt intressanta och köra imponerande fräckt, så att hon inte kan annat än att bli omvänd. Okej? Jobba på!

Last edited:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
ZoulFly skrev:
Såja, nu ska du inte dra för stora växlar på Chrilles inlägg. Han tog nog i lite för att höja värdet på sin egen insats :) Vilket han inte behöver göra egentligen för han körde verkligen iller-snabbt, dessutom när det var som blötast.
.....

Det var h-e vad man mörkar då.

Jag stod på läktarn sista passet och jämförde och eftersom Xeno mognade där innan lunch och slog av på tempot så var det du, Håkan Olsson och våran "granne" i tältet som körde riktigt snabbt. Ingen annan hängde med ordentligt tycker jag.

Sen ska man inte sticka under stol med att jag var nöjd med gårdagen men iom att den sluta som den gjorde så var det ju inte så imponerande.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Macho Woman skrev:
Ytterst trevligt att så många ska till Åsen på tisdag. Jag att i släptåg medföra en väninna som är totalt ointresserad av motorcyklar. Nu hoppas jag på ett mirakel. Det ska frambringas med er hjälp. Ni ska vara obeskrivligt intressanta och köra imponerande fräckt, så att hon inte kan annat än att bli omvänd. Okej? Jobba på!

Vi vet ju i alla fall en som kommer att försöka. :D

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Macho Woman skrev:
Ytterst trevligt att så många ska till Åsen på tisdag. Jag att i släptåg medföra en väninna som är totalt ointresserad av motorcyklar. Nu hoppas jag på ett mirakel. Det ska frambringas med er hjälp. Ni ska vara obeskrivligt intressanta och köra imponerande fräckt, så att hon inte kan annat än att bli omvänd. Okej? Jobba på!

Är det Drömkvinnan du tar med?? Tror du hon står ut med oss när vi är nyktra?

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Chrille skrev:
Är det Drömkvinnan du tar med?? Tror du hon står ut med oss när vi är nyktra?

De flesta på forumet tycker tydligen att de inte står ut med er nyktra så ni har en egen lekhörna
Så varför skulle hon?

Ursäkta spammet och lycka till i helgen.

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Chrille skrev:
Det var h-e vad man mörkar då.

Jag stod på läktarn sista passet och jämförde och eftersom Xeno mognade där innan lunch och slog av på tempot så var det du, Håkan Olsson och våran "granne" i tältet som körde riktigt snabbt. Ingen annan hängde med ordentligt tycker jag.

Sen ska man inte sticka under stol med att jag var nöjd med gårdagen men iom att den sluta som den gjorde så var det ju inte så imponerande.

Äh, försöker väl inte mörka direkt. Och visst gick det bra, jag sänkte ju mina regntider på G-åsen med 3,5-4 sekunder, hamnade på 2.52, 14 på två varv, vilket borde innebära ett varv på ca 1.26 blankt. Men samtidigt blev jag ju omkörd av många av rookiesarna oxå, och när du drog om mig på ditt krasch-pass så hade jag inte en susning att hänga på. Men det är väl så, man är aldrig riktigt nöjd i den här sporten...

Dali

Rekord i dekaltrimning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj :-(, MG TF160
Zoulfly du lär inte köra på mig igen iallafall :crash . Det är lugnt skit happens. Men nästa pass räkna med punkterade däck :notme

Offkeff om du vill sänka kostnader kan vi åka tillsammans på onsdag till Gåsen.

Puss alla rymdblommor :kär

Förresten för alla som inte vet har jag lämnat SP ligan och joinat annan liga. Mer info kommer när jag har dekaltrimmat min nya bebis

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Dali skrev:
...Förresten för alla som inte vet har jag lämnat SP ligan och joinat annan liga. Mer info kommer när jag har dekaltrimmat min nya bebis

Behövs inte. Din Avatar avslöjar dig :hej

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Dali skrev:
Zoulfly du lär inte köra på mig igen iallafall :crash . Det är lugnt skit happens. Men nästa pass räkna med punkterade däck :notme

Offkeff om du vill sänka kostnader kan vi åka tillsammans på onsdag till Gåsen.

Puss alla rymdblommor :kär

Förresten för alla som inte vet har jag lämnat SP ligan och joinat annan liga. Mer info kommer när jag har dekaltrimmat min nya bebis

Har tänkt åka redan på tisdag, är några stycken som åker, men kommer kanske åka i två bilar om du vill hänga med?

Dali

Rekord i dekaltrimning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj :-(, MG TF160
Teddy skrev:
Behövs inte. Din Avatar avslöjar dig :hej

Schiii fick du :fakta :D
Skäms Teddy, du som delar kungakronan för RS250 med Torkel, känner du inte igen hojen?

Offkeff skrev:
Har tänkt åka redan på tisdag, är några stycken som åker, men kommer kanske åka i två bilar om du vill hänga med?

Det beror på när ni ska åka. jag kommer hem från gotland typ vid fem... men visst om ni inte åker allt för tidigt så gärna

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Eftersom att jag vet att ni undrar:

Olycksförlopp:

Överskattade mina mediokra resurser att framföra ett vildsint fordon på blött underlag med endast 2 (jag uppeper...två) hjul. Närmade mig den beryktade Gokart-kurvan i hög fart, kände mig mer än vanligt självsäker (ni fattar vad det betyder va?) och klämmer till runt handtaget hårdare än en fjunig tonåring hade klämt på ett par silikonlökar om han fick chansen! Utan att jag fattade någonting (mer än vanligt) så färdades jag på Gluteus megamaximus i hög fart med min kära tvåhjuliga kamrat som moraliskt stöd jämte mig! Kände skammens röda färg belägra min kinder!

Skador:

Invärtes: En djup känsla av misslyckande förföljer mig än idag, jag har filosiferat med min Indiska Guru Happi om ämnet men det verkar som om att jag kommer att bli tvungen att helt blockera det! Till detta kommer jag att använda samma teknik som när jag var 10 år och pappa kom in i rummet och började taf.......

Utvärtes: En st. handled relativt missnöjd över att behöva ta all skit vid nedslaget, hämnas nu genom att förhindra nattlig masturbering!

Fordon: Nedlitna kraschpuckar och ett lite skraphål i kåpan, därutöver INGENTING! Otroligt hur effektiva puckarna är!!

Övrig onödig info:

Tyckte först att vurpan var mitt eget fel men i retroperspektiv har jag listat ut att det var banan som var den bakomliggande orsaken. Så nu behöver jag inte oroa mig över min förarskicklighet längre...skönt... :crash

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Re: Eftersom att jag vet att ni undrar:

XENOMORF skrev:
Olycksförlopp:

Överskattade mina mediokra resurser att framföra ett vildsint fordon på blött underlag med endast 2 (jag uppeper...två) hjul. Närmade mig den beryktade Gokart-kurvan i hög fart, kände mig mer än vanligt självsäker (ni fattar vad det betyder va?) och klämmer till runt handtaget hårdare än en fjunig tonåring hade klämt på ett par silikonlökar om han fick chansen! Utan att jag fattade någonting (mer än vanligt) så färdades jag på Gluteus megamaximus i hög fart med min kära tvåhjuliga kamrat som moraliskt stöd jämte mig! Kände skammens röda färg belägra min kinder!

Skador:

Invärtes: En djup känsla av misslyckande förföljer mig än idag, jag har filosiferat med min Indiska Guru Happi om ämnet men det verkar som om att jag kommer att bli tvungen att helt blockera det! Till detta kommer jag att använda samma teknik som när jag var 10 år och pappa kom in i rummet och började taf.......

Utvärtes: En st. handled relativt missnöjd över att behöva ta all skit vid nedslaget, hämnas nu genom att förhindra nattlig masturbering!

Fordon: Nedlitna kraschpuckar och ett lite skraphål i kåpan, därutöver INGENTING! Otroligt hur effektiva puckarna är!!

Övrig onödig info:

Tyckte först att vurpan var mitt eget fel men i retroperspektiv har jag listat ut att det var banan som var den bakomliggande orsaken. Så nu behöver jag inte oroa mig över min förarskicklighet längre...skönt... :crash

:rofl :D :tummenupp

....och bara för att det här inlägget inte bara skall bestå av smilies så tänkte jag att jag skulle skriva ett litet stycke text också, men eftersom jag inte egentligen har nåt att komma med som passar in i det här sammanhanget, utom att möjligtvis säga att det är underhållandet att läsa om era historier om diverse incidenter å geléhallonätande så tror jag att jag avslutar mitt inlägg för den här gången.....

pax voubiscum et cum spiritus tu....typ. :rolleyes:

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Dali skrev:

Eller köp en tyngre hoj, så är det jag som vurpar nästa gång :D

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
oFFkeFF skrev:
Just det ja, men du hinner få tillbaka prylarna innan karlskoga SM?

Jag hoppas det, men en ond aning säger att jag inte har det.

Smaka på detta:

Nytt insugsgummi,jag upprepar INSUGSJÄVLAGUMMI! "Det blir 2600kr tack....."det blir att köra vulktejpat resten av säsongen....

Ny kolv, "nä den är restnoterad och det kan ta upp till en månad."

Chris Jensens kitkolvar, tyvärr han hade inte kvar några.

Vertexkolvar, "italienarna har inte levererat på 2 månader, vi skiter snart i att handla med dem."

Bartolcylindern på renovering. "Äh det drar ut på tiden, jag kan inte garantera att du har den till Karlskoga."

Dessutom är jag jävligt nära att bränna 12500kr på en gitarrstärkare som var det absolut mest underbara jag spelat på....

HJÄLP!!!!

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Chris Ash skrev:
Jag hoppas det, men en ond aning säger att jag inte har det.

Smaka på detta:

Nytt insugsgummi,jag upprepar INSUGSJÄVLAGUMMI! "Det blir 2600kr tack....."det blir att köra vulktejpat resten av säsongen....

Ny kolv, "nä den är restnoterad och det kan ta upp till en månad."

Chris Jensens kitkolvar, tyvärr han hade inte kvar några.

Vertexkolvar, "italienarna har inte levererat på 2 månader, vi skiter snart i att handla med dem."

Bartolcylindern på renovering. "Äh det drar ut på tiden, jag kan inte garantera att du har den till Karlskoga."

Dessutom är jag jävligt nära att bränna 12500kr på en gitarrstärkare som var det absolut mest underbara jag spelat på....

HJÄLP!!!!

Heh, nog samma sak som hos honda, vissa saker är löjligt dyra, tänkte beställa kåpglas original, för de flesta sakerna till honda är ju rätt billiga, 2600 för kåpglasen!

Men det löser sig nog ska du se, ut och jaga prylarna så du har dem pronto, kk-racing har nog mahle-kolvar som ska passa.

Spela skinnbanjo är gratis, och det är ju betydligt billigare än 12500:-, don't mess with your racing! ;)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...