Eftersom att jag vet att ni undrar:
Olycksförlopp:
Överskattade mina mediokra resurser att framföra ett vildsint fordon på blött underlag med endast 2 (jag uppeper...två) hjul. Närmade mig den beryktade Gokart-kurvan i hög fart, kände mig mer än vanligt självsäker (ni fattar vad det betyder va?) och klämmer till runt handtaget hårdare än en fjunig tonåring hade klämt på ett par silikonlökar om han fick chansen! Utan att jag fattade någonting (mer än vanligt) så färdades jag på Gluteus megamaximus i hög fart med min kära tvåhjuliga kamrat som moraliskt stöd jämte mig! Kände skammens röda färg belägra min kinder!
Skador:
Invärtes: En djup känsla av misslyckande förföljer mig än idag, jag har filosiferat med min Indiska Guru Happi om ämnet men det verkar som om att jag kommer att bli tvungen att helt blockera det! Till detta kommer jag att använda samma teknik som när jag var 10 år och pappa kom in i rummet och började taf.......
Utvärtes: En st. handled relativt missnöjd över att behöva ta all skit vid nedslaget, hämnas nu genom att förhindra nattlig masturbering!
Fordon: Nedlitna kraschpuckar och ett lite skraphål i kåpan, därutöver INGENTING! Otroligt hur effektiva puckarna är!!
Övrig onödig info:
Tyckte först att vurpan var mitt eget fel men i retroperspektiv har jag listat ut att det var banan som var den bakomliggande orsaken. Så nu behöver jag inte oroa mig över min förarskicklighet längre...skönt...
![Crash :crash :crash](/img/smilies/badteeth.gif)