Om nu "terror-resor" blir kriminaliserade och främjandet och stöd till dessa, är det då dags att låsa in "vår" bostadsminister?
En självklarhet som inte borde poängteras.
Jag har själv uppgifter som inte finns i media, men jag utgår från att berörda myndigheter, inklusive Säpo och polisen, inte gått ut med dessa uppgifter av operativa skäl. Därför tänker jag inte heller göra det, även om jag förstås uppskattar mina källor. När detta är över kan dessa uppgifter diskuteras.
Nu när Sverige har rövknullat sig själv till undergång med uppradade dåliga beslut, vilket land är bäst att flytta till? förslag mottages.
Ja, största problemet blir ju att man får ha så rackarns mycket strålskydd på sig när man ska plocka upp oljan ur glasöknen efteråt. För det är i princip vad det här handlar om. Vem kontrollerar oljan.
Ingen mer än jag som undrar var IF Metall-Steffe är någonstans? Europa är i kris, Sverige har uppenbart terrorhot...
Han ska ändå vara chef Sverige AB, men är helt frånvarande. Vafan, skärp till dig nu din förbannade förhud!!
Ingen mer än jag som undrar var IF Metall-Steffe är någonstans? Europa är i kris, Sverige har uppenbart terrorhot...
Han ska ändå vara chef Sverige AB, men är helt frånvarande. Vafan, skärp till dig nu din förbannade förhud!!
Om nu "terror-resor" blir kriminaliserade och främjandet och stöd till dessa, är det då dags att låsa in "vår" bostadsminister?
Hahaha ja! kärleksbomba asylboenden skriva spaltmeter om högerextremismens mörka krafter!
I ett skarpt läge får nog Löfven, Kapan och C.o sätta sig i baksätet varesig de vill det eller inte. Då är den politiska lekstugan slut.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|