Nja, inlagda i ättikslag ska de nog inte ha varit, om man är ute efter hög grobarhet. Fast vem vet...Måste det vara färska frukter om man ska plocka frön eller funkar det med till exempel kebabfeferoni på burk? Måste man torka fröna innan man planterar dem? Begrep inte riktigt av tidigare inlägg.
Nja, inlagda i ättikslag ska de nog inte ha varit, om man är ute efter hög grobarhet. Fast vem vet...
Färska eller torkade kvittar. De gror!
Är dom på burk är dom förmodligen kokade och då kan jag garantera att inget gror.Måste det vara färska frukter om man ska plocka frön eller funkar det med till exempel kebabfeferoni på burk? Måste man torka fröna innan man planterar dem? Begrep inte riktigt av tidigare inlägg.
Du har gjort som jag gjorde när jag började ana oråd. Jag kan säga så här: Det hjälpte! Plastöverdrag verkar vara grejen. Nu har det kommit upp ett gäng, ska snart plantera om dem i andra krukor, då lär de få en var att ut vecklas i!2850311Aha. jo jag har mina varmt. Söderläge på lägenheten och de får bo i fönstret. Krukorna är försedda med plastöverdrag så det blir som ett litet drivhus runt var kruka.
Så om det inte kommit upp nånting inom ett par veckor är det dags att oroa sig alltså. =D
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|