Nja, inlagda i ättikslag ska de nog inte ha varit, om man är ute efter hög grobarhet. Fast vem vet...Måste det vara färska frukter om man ska plocka frön eller funkar det med till exempel kebabfeferoni på burk? Måste man torka fröna innan man planterar dem? Begrep inte riktigt av tidigare inlägg.
Nja, inlagda i ättikslag ska de nog inte ha varit, om man är ute efter hög grobarhet. Fast vem vet...
Färska eller torkade kvittar. De gror!
Är dom på burk är dom förmodligen kokade och då kan jag garantera att inget gror.Måste det vara färska frukter om man ska plocka frön eller funkar det med till exempel kebabfeferoni på burk? Måste man torka fröna innan man planterar dem? Begrep inte riktigt av tidigare inlägg.
Du har gjort som jag gjorde när jag började ana oråd. Jag kan säga så här: Det hjälpte! Plastöverdrag verkar vara grejen. Nu har det kommit upp ett gäng, ska snart plantera om dem i andra krukor, då lär de få en var att ut vecklas i!2850311Aha. jo jag har mina varmt. Söderläge på lägenheten och de får bo i fönstret. Krukorna är försedda med plastöverdrag så det blir som ett litet drivhus runt var kruka.
Så om det inte kommit upp nånting inom ett par veckor är det dags att oroa sig alltså. =D
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari