Oförstående flickvänn!

Matte72

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2004
Ort
GÖTEBORG
Hoj
Husqvarna WR250
Har efter tre års MC torka har man beslutat sig att använda ärvda pengar för att köpa en enduro för att roa sig lite på höstkanten, vad händer?
Min respektive lackar ur totalt för att jag inte spenderar pengarna på något annat än en hoj (underförstått lägga pengarna på henne) :confused:
Vad gör man?
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Matte72 skrev:
Har efter tre års MC torka har man beslutat sig att använda ärvda pengar för att köpa en enduro för att roa sig lite på höstkanten, vad händer?
Min respektive lackar ur totalt för att jag inte spenderar pengarna på något annat än en hoj (underförstått lägga pengarna på henne) :confused:
Vad gör man?
Ignorerar.
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Matte72 skrev:
Har efter tre års MC torka har man beslutat sig att använda ärvda pengar för att köpa en enduro för att roa sig lite på höstkanten, vad händer?
Min respektive lackar ur totalt för att jag inte spenderar pengarna på något annat än en hoj (underförstått lägga pengarna på henne) :confused:
Vad gör man?

Äh din brud är bara lack för att du inte spenderar pengar på henne
skit i det!
å köp dig en hoj istället :)
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
Matte72 skrev:
Har efter tre års MC torka har man beslutat sig att använda ärvda pengar för att köpa en enduro för att roa sig lite på höstkanten, vad händer?
Min respektive lackar ur totalt för att jag inte spenderar pengarna på något annat än en hoj (underförstått lägga pengarna på henne) :confused:
Vad gör man?

Säljer hojen och fortsätter med mysiga hemmakvällar och långa höstpromenader.
 

My1974

alias Anja
Gick med
11 Jun 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Honda CBR600 F -94
Matte72 skrev:
Har efter tre års MC torka har man beslutat sig att använda ärvda pengar för att köpa en enduro för att roa sig lite på höstkanten, vad händer?
Min respektive lackar ur totalt för att jag inte spenderar pengarna på något annat än en hoj (underförstått lägga pengarna på henne) :confused:
Vad gör man?

Det är väl bara att välja. Vad är viktigast? Kommer du att kunna leva med beslutet att du lät bli att köpa hojen för hennes skull? Tror det är risk för bitterhet mot henne och framför alllt dig själv i framtiden om du låter bli....
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Matte72 skrev:
Har efter tre års MC torka har man beslutat sig att använda ärvda pengar för att köpa en enduro för att roa sig lite på höstkanten, vad händer?
Min respektive lackar ur totalt för att jag inte spenderar pengarna på något annat än en hoj (underförstått lägga pengarna på henne) :confused:
Vad gör man?


Har du fått dem så får du väl göra vad du vill!! :huvet Skulle det vara det omvända så skulle du inte få se röken av pengarna innan hon har shoppat upp allt.
 

Matte72

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2004
Ort
GÖTEBORG
Hoj
Husqvarna WR250
Alicia skrev:
Äh din brud är bara lack för att du inte spenderar pengar på henne
skit i det!
å köp dig en hoj istället :)
He he det borde finnas fler brudar som dig!
Världen skulle se mycket bättre ut då
 

Mirran

Tjolahopp!
Gick med
26 Sep 2004
Ort
I ett ännu gulare hus..
Hoj
Tröttnat..
Matte72 skrev:
Har efter tre års MC torka har man beslutat sig att använda ärvda pengar för att köpa en enduro för att roa sig lite på höstkanten, vad händer?
Min respektive lackar ur totalt för att jag inte spenderar pengarna på något annat än en hoj (underförstått lägga pengarna på henne) :confused:
Vad gör man?
Trist när man inte har samma intresse,jag tyckte bara det var skitkul när min respektive köpte en,vi fixade båda våra körkort under sommaren,och köpte hoj nr.2. :banana :banana
 

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
...
Prova med att högerklicka på flickvännen och ta "block/ignore". Går inte det är det bara kontrollpanelen och "uninstall" som gäller är jag rädd.

Allvarligt talat så är jag nyfiken på vad säger att hon skulle ha gjort med pengarna. För det verkar vara pengarna som är roten till problemet och inte motorcykeln i sig, rätt?
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Matte72 skrev:
He he det borde finnas fler brudar som dig!
Världen skulle se mycket bättre ut då

Haha tackar...

Kan lova om de var din brud som hade pengarna
så hade hon inte spenderat dom på dig ..
så varför ska du spendera dom på henne...
vissa brudar borde få nåt hårt i huvet
:fatta!

Köp dig en hoj nu !!
 

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Rimbo
Hoj
Hjuling
Haha skööööna inlägg från tjejerna tycker jag!, nu blev man förvånad idag med och ett litet hopp om liv på planeten venus tändes! :)

Du skapade ju redan problem när du var hojlös, bman ska aldrig sälja, bara byta eller köpa fler, då vet ens partner att det är en del av dig....den delen som gör dig sååå underbar :tummenupp
 
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
Alicia skrev:
Haha tackar...

Kan lova om de var din brud som hade pengarna
så hade hon inte spenderat dom på dig ..
så varför ska du spendera dom på henne...
vissa brudar borde få nåt hårt i huvet
:fatta!

Köp dig en hoj nu !!
det e dyyrt med flickvän..

va menar du med hårt i huve? :)
 

chrtur

Ducati, Telisar, MTB och Stegjärn!
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Italien
Hoj
Ducati Monster
hohohoho......

Det är det som kallas för ett förhållande.....
 

fwk

Certifierad Landsvägsloksförare
Gick med
1 Jul 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Old School ZX900R-A2
Hon kanske tycker det vore bättre om du köpte sprit för pengarna istället :yoparty
:tungan
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top