Oförstående flickvänn!

CBRDea

Trying is the first step towards failure
Gick med
25 Mar 2003
i ett grönt hus vid en fotbollsplan i gbg
Hoj
Fireblade Tiger Edition
Förra tjejen som jag hade varit tillsammans med i åtta år sa: tar du mc-kort är det slut. :kocko
Jag tog mc-kort :tungan
Ett halvår senare: Köper du motorcykel gör jag slut :kocko :kocko , vi behöver soffa :confused:
Jag köpte hoj :yoparty
Ett halvår senare var jag dumpad...

Nu har jag en helt fantastisk tjej, hon tycker min hoj börjar se gammal ut och tycker jag ska byta... Till en Fireblade -03 :banana :banana
Hon anser nämligen att om jag e glad och nöjd så blir jag en trevligare och bättre person att umgås med!!

Så nu är det bara ett problem, jag har inte råd med en blade :huvet så det får väl bli en lite nyare 600:a än den jag har...

Oj vad långt det blev... Just det KÖP HOJEN NU

thunderace_026

bolomannen
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
SÅLD.. siktar på ktm 660
HönaPower skrev:
Hehe...låter bekant!
Min tjej hade INGEn förståelse för min investering (13.000:) på nya fälgar till bilen! *hehe* :va

känns igen, vet inte hur man motiverar en chippning av bilen istället för soffor i v-rummet :7peta

Matte72

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Husqvarna WR250
Webspy skrev:
Köper en sporthoj istället.......
Säsongen är ju snart slut för plast raketerna, får väll köpa en räser när snön smälter.
Fast har ju provat att åka RR på is! DJÄVLIGT SKOJ!!!!!!!!! :tummenupp

flemming

110 e för sakta
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
Suzuki gp 125, GSX R 1000-01,Rödmyra 98cc
Matte72 skrev:
Har efter tre års MC torka har man beslutat sig att använda ärvda pengar för att köpa en enduro ....Min respektive lackar ur totalt för att jag inte spenderar pengarna på något annat än en hoj (underförstått lägga pengarna på henne) :confused:
Vad gör man?

Byt ut henne mot nåt bättre :hihi det är väl allmänt känt att tjejer gärna lägger allt på IKEA kontot o inget på justa nöjen (fyllor mm) så det e väl bara en sak kvar .. ge henne en uppsträckning o köp hojen.
: flemming :hihi

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
thunderace_026 skrev:
känns igen, vet inte hur man motiverar en chippning av bilen istället för soffor i v-rummet :7peta

Vill att 2fast4some chippar bilen ännu mer (har nu 240 h), men nu går pengarna till första prioritet på listan; en zx9r, tja man kan inte få allt. :tungan Visst huset bör målas om och man bör köpa det ena och det andra till hemmet, men va fan man lever bara en gång. :yoparty

/Lena

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
Tänk efter..

Spenderar hon pengar på nåt du inte gillar :kocko ... ignonera , för när du kanske e ensam en dag .. då har du hojen kvar i allafall !!! :yoparty :tungan
Hojen lämnar dig aldrig... :hihi

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Matte72 skrev:
Har efter tre års MC torka har man beslutat sig att använda ärvda pengar för att köpa en enduro för att roa sig lite på höstkanten, vad händer?
Min respektive lackar ur totalt för att jag inte spenderar pengarna på något annat än en hoj (underförstått lägga pengarna på henne) :confused:
Vad gör man?

Det är väl du som ärvt pengarna? Då är ju cashen dina....klart du ska köpa dig en hoj om du vill ha det. Inget att tveka om.

Matte72

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Husqvarna WR250
2fast4hjo skrev:
Vill att 2fast4some chippar bilen ännu mer (har nu 240 h), men nu går pengarna till första prioritet på listan; en zx9r, tja man kan inte få allt. :tungan Visst huset bör målas om och man bör köpa det ena och det andra till hemmet, men va fan man lever bara en gång. :yoparty

/Lena
Just det...
Kan vara svårt för vissa att förstå.

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
CBRDea skrev:
Förra tjejen som jag hade varit tillsammans med i åtta år sa: tar du mc-kort är det slut. :kocko
Ett halvår senare: Köper du motorcykel gör jag slut :kocko :kocko , vi behöver soffa :confused:

Nu har jag en helt fantastisk tjej, hon tycker min hoj börjar se gammal ut och tycker jag ska byta... Till en Fireblade -03 :banana :banana
Hon anser nämligen att om jag e glad och nöjd så blir jag en trevligare och bättre person att umgås med!!

Så nu är det bara ett problem, jag har inte råd med en blade :huvet så det får väl bli en lite nyare 600:a än den jag har...

Vem vet .. du kanske får en ny av henne snart ,verkar trevlig tjej som min .. jag fick min för henne.... :) Ha bra dag mannen !!

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
CBRDea skrev:

Tur att du blev av med det där spöket :D , hon verkade ju helt väck....

Matte72

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Husqvarna WR250
Matte72 skrev:
Har efter tre års MC torka har man beslutat sig att använda ärvda pengar för att köpa en enduro för att roa sig lite på höstkanten, vad händer?
Min respektive lackar ur totalt för att jag inte spenderar pengarna på något annat än en hoj (underförstått lägga pengarna på henne) :confused:
Vad gör man?

Här var det gott om goda råd :hihi
Är redan på väg att kolla in en hoj :D

Jonathan

Guest
Alicia skrev:
Säg nån som inte skulle bli de ;)

tjaa, det är ganska många häromkring som inte skulle bli det iaf. Men tierp är iof ett mycket mystiskt samhälle så. :tungan

Du sa att du var hur gammal?:)

Gabor

Guest
Köp hoj. :tummenupp
Blir du dumpad för att du ska må bra, då är hon inget att ha.
Då har hon inte gillat dig i alla fall så mycket.
Å så har du hojen att trösta dig med.
Så hur du än gör går du vinnande ut ur det hela.
Sedan finns det massor av häftiga tjejer där ute.med egna hojar dessutom.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln