Oförstående flickvänn!

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Du måste vårda ditt eget intresse, och om ni inte har taskigt med pengar så tycker jag definitivt att du ska tala allvar med henne om att köpa hoj, vad gör hon för att ha kul ? Lovar hon shoppar säkert för lika mycket som enduron du ska köpa, ifrågasätt hur många "döda" plagg hon har i garderoben. Nää det är en sak om man har taskigt med ekonomin men nu verkar det ju inte som det. Fan det är ju dina pengar, jag hade en tjej som var avundsjuk på mig för att jag drog in dubbelt så mycket pengar som henne med betoning på HADE kan säga att vi bor inte tillsammans längre.
 

McRae

Radical Riders
Gick med
23 Jan 2004
Ort
Trelleborg
Hoj
KTM 625 SMC -04
Köp en båge om du vill!
Kan inte vara roligt att gå omkring som vissa och bli :whip av kärringarna!
:D
 

jookan

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Zx9r -00
Klart du ska köpa en hoj fna ska väll hon inte bry sig om det är ju dina pengar.
Ne hade klart inte brytt mig vad hon hade tyckt hade köpt en hoj endå... :tummenupp
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
nepp det är du defintitft inte mmmmm man måste bara inse det först :lol sen kan man erkänna att du har rätt till 100% och det gjorde jag för ett tag sen hihihi

Alicia skrev:
Tack då är jag inte ensam då ;)
 

Wolfskin

Road Rage MC
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Fd älskare med en CBR 600 -99
Om du inte har taskigt med pengar i vanliga fall å lån, räkningar hungriga ungar osv köp hojen å sen ställer du upp alla hennes skor, smink å väskar å börja gorma åt henne att hon fan ska lägga pengarna på annat.
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Jag tror att de glömde upplysa dig om en sak när du tog kortet. Antingen har man hoj eller också har man en flickvän. Det är praktiskt omöjligt att ha båda... om det inte är en :tuttar från SH såklart. Då finns det mer förståelse :)
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Kakan skrev:
nepp det är du defintitft inte mmmmm man måste bara inse det först :lol sen kan man erkänna att du har rätt till 100% och det gjorde jag för ett tag sen hihihi

Haha va bra..
tyvärr när man kommer till insikt om det så blir det bara värre
tillslut står man å
:huvet för att man håller på å bli tokig..
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
japp jag :huvet minst en gång om dan käns de som bara för man känner att man håller på att bli tokig :3freak får komma på nå bra botemedel anser jag men vad :va

Alicia skrev:
Haha va bra..
tyvärr när man kommer till insikt om det så blir det bara värre
tillslut står man å
:huvet för att man håller på å bli tokig..
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Kakan skrev:
japp jag :huvet minst en gång om dan käns de som bara för man känner att man håller på att bli tokig :3freak får komma på nå bra botemedel anser jag men vad :va

En snygg karl i gaderoben som kan plockas fram vid behov :hihi
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:tummenupp ja där sa du nå, frågan är bara vart man hittar en som man kan ha i garderoben ;) :lol


Alicia skrev:
En snygg karl i gaderoben som kan plockas fram vid behov :hihi
 

CalleLundin

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Österlen
Hoj
Gilera 600RC
Bah köp en Sporthoj istället å en morot till kärringen, å bjud hon sen på en åktur.... R hojar vibrerar bra.. sen kommer hon också uppskatta den.. :arsele
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Intressant läsning. Tjejerna verkar tycker att man är totalt bakom flötet bara för att man nu inte råkar köra hoj eller gilla motorrelaterade saker..
Det finns flickvänner därute som hellre lägger pengarna på en soffa än en motorcykel, det är bara inse. Alla är vi olika.
Jag får en olustig känsla av att en del vill vara "bättre än andra" och får reaktioner därefter.

Jag tycker trådskaparen skall ta och vända på situationen och fråga sin tjej vad hon skulle ha köpt för ärvda pengar.
 

chrtur

Ducati, Telisar, MTB och Stegjärn!
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Italien
Hoj
Ducati Monster
Bra tankar, då ett förhållande består av två personer
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Ditch the bitch...Varför vara tillsammans med nån som inte ser till ens lycka?
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Bikerbitch skrev:
Intressant läsning. Tjejerna verkar tycker att man är totalt bakom flötet bara för att man nu inte råkar köra hoj eller gilla motorrelaterade saker..
Det finns flickvänner därute som hellre lägger pengarna på en soffa än en motorcykel, det är bara inse. Alla är vi olika.
Jag får en olustig känsla av att en del vill vara "bättre än andra" och får reaktioner därefter.

Jag tycker trådskaparen skall ta och vända på situationen och fråga sin tjej vad hon skulle ha köpt för ärvda pengar.

Bara för att en tjej inte tycker om motorcyklar eller delar samma intresse som sin respektive gör, är hon inte dum i huvdet bara för det.
Men nu är det så att det var killens pengar, och även fast man är i ett förhållande så måste man kunna skilja på varandras saker.
Jag tycker att det är synd att hans tjej inte kan unna honom något som han verkligen vill ha, för jag tror att hade det varit tjejens pengar så hade hon velat att han unnade henne något hon ville ha
 

bsajanne

Först in i kurvan väljer spår!
Gick med
29 Jul 2003
Ort
Märsta
Hoj
Multistrada 1100 -08
Matte72 skrev:
Har efter tre års MC torka har man beslutat sig att använda ärvda pengar för att köpa en enduro för att roa sig lite på höstkanten, vad händer?
Min respektive lackar ur totalt för att jag inte spenderar pengarna på något annat än en hoj (underförstått lägga pengarna på henne) :confused:
Vad gör man?



Ja, antingen så klarnar det så småningom för henne att du har ett intresse för mc eller så gör det inte det.

Tips: För ett bra förhållande så bör ni ha något som är ett gemensamt intresse och dessutom bör ni har något varsitt intresse som den andra inte är intresserad av. När ni är tillsammans och utöver erat gemensamma intresse så är det toppenkul. När ni har tid för det som är "eget" så har ni nånting att berätta för den andra när ni kommer hem igen. Intressena kan vara väldigt olika men se till att bejaka det som är skoj. Tips slut?!!

Jag skilde mig -95. Inte enbart pga hoj men en bidragande orsak kan det vara.
Jag fick inte laga den trasiga hojen annat än på nätterna när barnen sov och det var lugnt hemma. Men, hallå. När ska jag sova då??? Det fanns inget vettigt svar på det. Det tog 3 år innan hojen var klar...!
Sen var det en massa bråk så jag gjorde slut.
Hus å hoj å barn m.m. Blev dyrt men med facit i handen så var det värt vartenda öre.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Alicia skrev:
Bara för att en tjej inte tycker om motorcyklar eller delar samma intresse som sin respektive gör, är hon inte dum i huvdet bara för det.
Men nu är det så att det var killens pengar, och även fast man är i ett förhållande så måste man kunna skilja på varandras saker.
Jag tycker att det är synd att hans tjej inte kan unna honom något som han verkligen vill ha, för jag tror att hade det varit tjejens pengar så hade hon velat att han unnade henne något hon ville ha

Just därför gav jag tipset att han skulle fråga. Det låter som att vi tjejer är elaka av naturen ju när alla skriker om att hon minsann att hade shoppat upp pengarna :rolleyes:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top