Matte72 skrev:
Har efter tre års MC torka har man beslutat sig att använda ärvda pengar för att köpa en enduro för att roa sig lite på höstkanten, vad händer?
Min respektive lackar ur totalt för att jag inte spenderar pengarna på något annat än en hoj (underförstått lägga pengarna på henne)
Vad gör man?
Ja, antingen så klarnar det så småningom för henne att du har ett intresse för mc eller så gör det inte det.
Tips: För ett bra förhållande så bör ni ha något som är ett gemensamt intresse och dessutom bör ni har något varsitt intresse som den andra inte är intresserad av. När ni är tillsammans och utöver erat gemensamma intresse så är det toppenkul. När ni har tid för det som är "eget" så har ni nånting att berätta för den andra när ni kommer hem igen. Intressena kan vara väldigt olika men se till att bejaka det som är skoj. Tips slut?!!
Jag skilde mig -95. Inte enbart pga hoj men en bidragande orsak kan det vara.
Jag fick inte laga den trasiga hojen annat än på nätterna när barnen sov och det var lugnt hemma. Men, hallå. När ska jag sova då??? Det fanns inget vettigt svar på det. Det tog 3 år innan hojen var klar...!
Sen var det en massa bråk så jag gjorde slut.
Hus å hoj å barn m.m. Blev dyrt men med facit i handen så var det värt vartenda öre.