Alicia:
Såna brudar som dig ska det finnas flera av(det finns säkert, man måste bara leta lite). Eftersom jag prioterade hoj före flickvän, så sparade jag pengar istället och köpte hoj. Jag anser att om man har flickvän så är det inte lika lätt att spara pengar, man går på bio m.m oftare och gör andra saker som kostar pengar och sen är det bättre att hitta en bra flickvän med samma intresen m.m istället för att ta första bästa allt blir så mycket roligare då
. Så nu har jag en fin brum brum hoj
, som jag troligen inte kommer dela med mig av genom att låta brudar åka med mig bara för att de vill de och för att man är snäll(har hänt en gång för mycket och då vart jag bara utnyttjad av en person som ville bara åka och lekte med mina känslor) Det var sista gången!
. Så om någon ska åka mig mig nu för tiden så ska det väldigt mycket till"No fuck , No ride".
Tjejer finns det gott om. Det gäller bara att hitta den rätt så länge kan man ju ha kul med sin hoj
. och en tjej som inte gillar hoj eller stock e inget att ha för mig då e det bättre att vara utan.