Oförstående flickvänn!

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
blom skrev:
ofta när man bor ihop så delar man det ekonomiska.. kan faktiskt hålla med BB en smula i den här diskutionen..

Självklart men när det gäller ärvda pengar så tycker jag att det borde vara upp till var och en vad man ska göra för dom,
har man tur så kanske man hitta något som både vill ha
 

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Ort
Jämtland
Hoj
Mille Delux
Alicia:

Såna brudar som dig ska det finnas flera av(det finns säkert, man måste bara leta lite). Eftersom jag prioterade hoj före flickvän, så sparade jag pengar istället och köpte hoj. Jag anser att om man har flickvän så är det inte lika lätt att spara pengar, man går på bio m.m oftare och gör andra saker som kostar pengar och sen är det bättre att hitta en bra flickvän med samma intresen m.m istället för att ta första bästa allt blir så mycket roligare då :) . Så nu har jag en fin brum brum hoj :hihi , som jag troligen inte kommer dela med mig av genom att låta brudar åka med mig bara för att de vill de och för att man är snäll(har hänt en gång för mycket och då vart jag bara utnyttjad av en person som ville bara åka och lekte med mina känslor) Det var sista gången! :fatta! . Så om någon ska åka mig mig nu för tiden så ska det väldigt mycket till"No fuck , No ride".

Tjejer finns det gott om. Det gäller bara att hitta den rätt så länge kan man ju ha kul med sin hoj :hihi . och en tjej som inte gillar hoj eller stock e inget att ha för mig då e det bättre att vara utan.
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Lam-Kaka skrev:
Alicia:

Såna brudar som dig ska det finnas flera av(det finns säkert, man måste bara leta lite). Eftersom jag prioterade hoj före flickvän, så sparade jag pengar istället och köpte hoj. Jag anser att om man har flickvän så är det inte lika lätt att spara pengar, man går på bio m.m oftare och gör andra saker som kostar pengar och sen är det bättre att hitta en bra flickvän med samma intresen m.m istället för att ta första bästa allt blir så mycket roligare då :) . Så nu har jag en fin brum brum hoj :hihi , som jag troligen inte kommer dela med mig av genom att låta brudar åka med mig bara för att de vill de och för att man är snäll(har hänt en gång för mycket och då vart jag bara utnyttjad av en person som ville bara åka och lekte med mina känslor) Det var sista gången! :fatta! . Så om någon ska åka mig mig nu för tiden så ska det väldigt mycket till"No fuck , No ride".

Tjejer finns det gott om. Det gäller bara att hitta den rätt så länge kan man ju ha kul med sin hoj :hihi . och en tjej som inte gillar hoj eller stock e inget att ha för mig då e det bättre att vara utan.


Haha... No fuck No ride verkar vara en bra inställning..
kanske man ska köra med när man skaffar hoj sen ..

Håller med.. bättre å vara själv nästan
 

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Ort
Västerås
Hoj
Gult ljudmonster!
Lam-Kaka skrev:
Alicia:

Såna brudar som dig ska det finnas flera av(det finns säkert, man måste bara leta lite). Eftersom jag prioterade hoj före flickvän, så sparade jag pengar istället och köpte hoj. Jag anser att om man har flickvän så är det inte lika lätt att spara pengar, man går på bio m.m oftare och gör andra saker som kostar pengar och sen är det bättre att hitta en bra flickvän med samma intresen m.m istället för att ta första bästa allt blir så mycket roligare då :) . Så nu har jag en fin brum brum hoj :hihi , som jag troligen inte kommer dela med mig av genom att låta brudar åka med mig bara för att de vill de och för att man är snäll(har hänt en gång för mycket och då vart jag bara utnyttjad av en person som ville bara åka och lekte med mina känslor) Det var sista gången! :fatta! . Så om någon ska åka mig mig nu för tiden så ska det väldigt mycket till"No fuck , No ride".

Tjejer finns det gott om. Det gäller bara att hitta den rätt så länge kan man ju ha kul med sin hoj :hihi . och en tjej som inte gillar hoj eller stock e inget att ha för mig då e det bättre att vara utan.

hahaha så rätt inställning "No Fuck, No Ride" hahaha :hihi

Din flicka lär ju vara lite konstig i bollen :kocko (no offence) men alla tjejer jag känner tycker bara det är läckert att man klär sig i svartläder och kör hoj :D vet inte om det är lädret eller hojen dem gillar men det är väl skitsamma :yoparty
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
skulle tro att det är bådde svart läder och hoj :)

prise skrev:
hahaha så rätt inställning "No Fuck, No Ride" hahaha :hihi

Din flicka lär ju vara lite konstig i bollen :kocko (no offence) men alla tjejer jag känner tycker bara det är läckert att man klär sig i svartläder och kör hoj :D vet inte om det är lädret eller hojen dem gillar men det är väl skitsamma :yoparty
 

Lioness

naturfenomen
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Mullsjö
Hoj
Enna röd trajja
Matte72 skrev:
Har efter tre års MC torka har man beslutat sig att använda ärvda pengar för att köpa en enduro för att roa sig lite på höstkanten, vad händer?
Min respektive lackar ur totalt för att jag inte spenderar pengarna på något annat än en hoj (underförstått lägga pengarna på henne) :confused:
Vad gör man?

Äsch.. ge henne ngt litet om hon nu är så krävande att ditt sälskap inte räcker. :kocko

lägg pengarna på en hoj. Hon borde ju vilja att du ska vara glad. :tuttar

Själv dissar jag killar som inte kör hoj. men alla tjejer är inte lika förstående.. :fatta!
 

Lioness

naturfenomen
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Mullsjö
Hoj
Enna röd trajja
prise skrev:
hahaha så rätt inställning "No Fuck, No Ride" hahaha :hihi

Din flicka lär ju vara lite konstig i bollen :kocko (no offence) men alla tjejer jag känner tycker bara det är läckert att man klär sig i svartläder och kör hoj :D vet inte om det är lädret eller hojen dem gillar men det är väl skitsamma :yoparty

så länge hjälmen är på så gillar jag allt som rör har två ben och gärna ngt stort fin som låter mycket mellan bena. :tuttar
 

Hunter

??
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
ZX10R
Lioness skrev:
så länge hjälmen är på så gillar jag allt som rör har två ben och gärna ngt stort fin som låter mycket mellan bena. :tuttar

Det va bra sagt jag håller med dig..nåt riktigt stort och vibrerande mellan bena som låter mycket....thats the way 2 go girl :)
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Både jag och pojkvännen har ärvt pengar och med tanke på att man har fått dem pga att någon nära har gått bort så skulle varken jag eller jörgen kunna "kräva" pengar av den andra. Har jag nu fått dem så är det ju upp till mig att göra vad jag vill med dem och tvärtom (som jag skrev i början).
Eftersom det är pengar som man oftast inte har räknat med så kan väl passa på att unna sig något och lägga pengarna på något som man verkligen vill ha.
Visst är det bra att man diskuterar om det är något akut (tycker inte att en soffa är det) som man måste lägga pengarna på men att ens partner "lackar ur" tycker jag visar att hon helt klart är besviken på att det inte blev som hon hade räknat med.
 
Last edited:

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vendelsö
Hoj
GSX1000R 07
Tycker det verkar som många har en annorlunda inställning till ett förhållande än vad jag har. I mitt förhållande handlar det om att ge och ta. Man får kompromissa för att det skall fungera bra.

Visst är det viktigt att "lämna plats" åt den andres intressen och kompisar, men man måste ju också kunna offra vissa saker ibland. Tror inte det funkar att leva som ett ego i ett förhållande.

Om jag vann pengar eller fick ett arv från någon så skulle jag aldrig få för mig att köra stilen med att det är "mina" pengar som jag gör vad jag vill med. Skulle ta en diskution med min flicka om vad vi skulle göra med pengarna och sedan komma fram till ett gemensamt beslut.

Så funkar jag :)
 

TL Johan

Socio 5356
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Surahammar
Hoj
Ducati Monster 1000Sie
Matte72 skrev:
Har efter tre års MC torka har man beslutat sig att använda ärvda pengar för att köpa en enduro för att roa sig lite på höstkanten, vad händer?
Min respektive lackar ur totalt för att jag inte spenderar pengarna på något annat än en hoj (underförstått lägga pengarna på henne) :confused:
Vad gör man?

Töm och glöm! Det är mitt råd. En flickvän som inte respekterar dina intressen är inte bra för dig. Du kommer bara att bli sur och bitter på henne, och då kommer det spricka mellan er iaf.
 

chrtur

Ducati, Telisar, MTB och Stegjärn!
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Italien
Hoj
Ducati Monster
Mr J skrev:
Tycker det verkar som många har en annorlunda inställning till ett förhållande än vad jag har. I mitt förhållande handlar det om att ge och ta. Man får kompromissa för att det skall fungera bra. .....


Du kan räkna in mig i din skara iallafall. Lite av bräcka varandra inlägg här överallt ;)
 

Kneedrag

Guest
Köp hojen nu. Du bestämmer själv vad du ska göra med pengarna.

Förklara för tjejen vad hojåkandet betyder för dig.

+skaffa en tjej som kör hoj själv
 

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
övertala

Det tog mig fem år av intensivt tjat om crossar och hojjar och nu kör hon själv. Försök att få henna att intressera sig.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Det är väl inte så konstigt att tjejerna här tycker att killen skall ta o köpa sig en hoj och skita i vad flickvännen säger. De flesta tjejerna här kör ju själva.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top