Oförstående flickvänn!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Matte72 skrev:
He he MUS kan man nog inte kalla mig men va fan när man lever under samma tak kan det bli djävlig frustrerande att höra att man slösar pengar när man köper hoj, som jag ser det så är det en investering.

Har tjejen några egna intressen? Du får väl försöka övertala henne. Har ni varit tillsammans länge eller?

Annicka

Den som inte kan har inte försökt!
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
En egen kinamoto.
hmm har du varit utan mc i 3 år pga henne? Om så är fallet så skit i vad hon säger. Hon är bara avundsjuk :D
Eller det spelar igetligen ingen roll varför du inte har haft mc på 3 år.

Kan man inte unna varandra saker så är det ingen idé att man är tillsammans.

/Annicka

Veztra

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2004
Hoj
RGV 250
Ta och köp en resa för pengarna till ett land där du kan få med dig en babe hem som inte gafflar och mofflar emot!!!!

:hihi :hihi

Den gamla tjejen kan ju få vara med om det där härliga 20 kronorstricket :)

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
Denna tråden borde aldrig ha kommigt upp..dee finns ingat att diskutera igentligen,inget du ska behöva förhandla om iheller med henne.
Måste man banka in vettet :fatta! i skallen på dig!
Är det såhär redan nu i förhålladet,Jaaaaahur F... ska det då se ut senare i förhållandet??
Stackar dig Matte,NEeee för F... inhandla du hojen med ett stort leende på läpparna,Åååå ska det vara så, så hämta upp ett nytt fruntimmer på vägen hem på den nya hojen också.variation förnöjjer ju som sagt!
börgar nästan bli lite avis.....NY HOJ & NYTT fruntimmer.rena rama.. :tomten

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Om du inte köper en hoj så kommer det alltid att ligga och trycka där bak i skallen... Fan jag skulle ha köpt den där hojen... Köper du den så blir det ett helvete i alla fall. Köp hojon och lova kärringen en semester så blir hon kanske tyst :confused:

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
Mrlind skrev:
Om du inte köper en hoj så kommer det alltid att ligga och trycka där bak i skallen... Fan jag skulle ha köpt den där hojen... Köper du den så blir det ett helvete i alla fall. Köp hojon och lova kärringen en semester så blir hon kanske tyst :confused:

:klappar

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Matte72 skrev:
Hon surar fortfarande :4skrika
Jag handlar nog hojen, det handlar ju inte om någon förmögenhet ju.
Jag använder inte alla pengar på hojen utan det blir lite över, hon är nog bara sur för att hon inte kan ha skoj på hoj

Har hon följt med dig å åkt nångång?
Varför ger hon inte de en chans att testa själv
hon kanske skulle tycka de var jätte roligt..

tovesson

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2004
Hoj
kör mest en "4h briggs&stratton"...*asg*... ;-)
Matte72 skrev:
Har efter tre års MC torka har man beslutat sig att använda ärvda pengar för att köpa en enduro för att roa sig lite på höstkanten, vad händer?
Min respektive lackar ur totalt för att jag inte spenderar pengarna på något annat än en hoj (underförstått lägga pengarna på henne) :confused:
Vad gör man?

...hmm...har inte hon någon egen "dröm" som hon vill förverkliga. Precis som att du vill köpa en enduro...

...hon kanske bara innerst inne är lite avis på dig för att du förverkligar nått du drömmer om... ...och att hon varken törs eller tror att hon kan förverkliga sina drömmar... :)

Lycka till med hojhöpet! /tovesson

chrtur

Ducati, Telisar, MTB och Stegjärn!
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Ducati Monster
Om du nu köper hojen (som du måste) skulle du kunna förtälja fortsättningen senare :hihi

Matte72

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Husqvarna WR250
Alicia skrev:
Har hon följt med dig å åkt nångång?
Varför ger hon inte de en chans att testa själv
hon kanske skulle tycka de var jätte roligt..

Jodå hon har åkt med många gånger och tyckte det var kul dom gångerna, men jag tror inte att hon uppskattar hojåkning på samma sätt som jag.
Jag har lidigt i tre långa år och inte snackat om nått annat än hojåkning medan hon har avfärdat det och har tyckt att jag är löjlig.
Cykeln såldes till förmån för ett husköp, vilket jag i och för sig inte ångrar.
Men när det öppnar sig en möjlighet att börja åka igen tycker man att hon borde förstå.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Det är intressant det där med att intressen kan förändras.
Åkte bakpå med min dåvarande pojkvän på hans 125:a och tänkte aldrig mer men så efter några år träffande jag jörgen och vips, bang boom nu är jag fast.

Efter två långa långa förhållanden vet jag att det är oerhört viktigt att respektera varandras intressen och låta varandra "få rå över sig själv" ibland.

Last edited:

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Matte72 skrev:
Jodå hon har åkt med många gånger och tyckte det var kul dom gångerna, men jag tror inte att hon uppskattar hojåkning på samma sätt som jag.
Jag har lidigt i tre långa år och inte snackat om nått annat än hojåkning medan hon har avfärdat det och har tyckt att jag är löjlig.
Men när det öppnar sig en möjlighet att börja åka igen tycker man att hon borde förstå.

Du har gett upp ditt största intresse i tre år, visst för fördel för både dig och henne men hon borde ju inse att det betyder mycket för dig..
Hoppas verkligen att du tar chansen...
Och att allt ordnar sig :)

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Vad tycker din tjej att pengarna ska gå till då? Om inte till en hoj så ska det ju vara något riktigt vettigt. Du kanske kan köpa en hoj som inte är så jättedyr, då blir det kanske en slant över som du kan köpa nått som ni båda vill ha?

Pyton

British Steel
Gick med
23 Jun 2004
Hoj
Yamaha SR500, Triumph TT600, R6
Tackar för en skön tråd, det är bra för oss ensamma singlar att läsa sånt här. :D

Så man inte glömmer hur det var.

/Pyton, som när jag tröttnat på att gasa idag tänkte dra i mig en kasse öl, ge fan i att städa, lyssna på rock och lämna muggsitsen uppe!

Trevlig helg :öl

My1974

alias Anja
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
Honda CBR600 F -94
Matte72 skrev:

Gör som mitt ex. övertala henne att prova köra.... Det räckte för att jag inom två veckor ägde min egen hoj. :D

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
bjud med henne på en åktur.. tjejen åker gärna med, o även när de wheelas.. hoppas du har samma tur, lycka till!

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
har haft liknande problem men min flamma ville att ja skulle sälja min "töntiga" hoj å köpa en fet bil som hon kunde åka omkring i (dream on bitch)!! hitta en fet bil som ja blev sugen på MEN jag stod emot å nu e tjejen borta men hojen e kvar!! så gör de som känns bäst!!

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
GSX-R Micke skrev:
har haft liknande problem men min flamma ville att ja skulle sälja min "töntiga" hoj å köpa en fet bil som hon kunde åka omkring i (dream on bitch)!! hitta en fet bil som ja blev sugen på MEN jag stod emot å nu e tjejen borta men hojen e kvar!! så gör de som känns bäst!!

Tufft...! :trött

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...