ducc skrev:Jag har väntat 38 år hur länge till tror du att det tar??? *skratt*
Min morbror träffade sin enda och rätta tjej precis efter att han hade fyllt femtio så du har fortfarande chans ska du se
Håller tummarna för dig
ducc skrev:Jag har väntat 38 år hur länge till tror du att det tar??? *skratt*
RocketQueen skrev:Jag fattar inte heller problemet riktigt.
Jag skulle bara gapa om någon sa så till mig.
Stoppa in henne på en kurs i självständighet.
Jag tror ändå de handlar om att hon vill ha kontroll över dig mer än över dina pengar.
Gräddnos skrev:Jag håller med dig...
RocketQueen skrev:Ja vi har löst prolemet.
Bruden är dominant.
Hon är rädd att hennes balla hojkille ska vilja ha en ballare brud kanske.
Prata med tjejen. Kanske berättar hon va problemet är.
Gräddnos skrev:Mmmm, för jag tror helt enkelt det kan handla om rädsla! Att hon tror du ska glömma bort henne eller ngt... Hon kanske ser hojen som en konkurrent? Äh, lättast är ju att fråga henne, som RQ säger.
RocketQueen skrev:Jag fattar inte heller problemet riktigt.
Jag skulle bara gapa om någon sa så till mig.
Stoppa in henne på en kurs i självständighet.
Jag tror ändå de handlar om att hon vill ha kontroll över dig mer än över dina pengar.
Matte72 skrev:Har efter tre års MC torka har man beslutat sig att använda ärvda pengar för att köpa en enduro för att roa sig lite på höstkanten, vad händer?
Min respektive lackar ur totalt för att jag inte spenderar pengarna på något annat än en hoj (underförstått lägga pengarna på henne)![]()
Vad gör man?
Mr Brownstone skrev:Mitt ex o jag bodde ihop i 3 år tills hon fick för sig att sätta stopp för min pågående rr-satsning. Jag sa till henne redan från början att inget kommer imellan mig o mina hojar, men kvinnor har en antydan att inte fatta, utan tänker i sina (hos vissa) dumma sinnen att det där går allt att ändra på!
Helvete heller tängte jag och skickade henne. Jag har inte ångrat mig en sekund. Faktiskt så måste man tillåta sin partner att ha ett eget liv, annars går det inte. Jag hade köpt hojen i alla väder och pekat på dörren o mumla ngnting om att det inte är gratis att leva ihop med mej, och det är bara att välja om hon surar!
pw skrev:köp hojen, det är ju som sagt dina pengar har hon inte lärt sig att pojkar måste få leka??
ridingdragon skrev:Flickor måste oxå leka!!!![]()
Men i vilket fall som helst så kan man inte sluta älska mc´n va folk än säger!!!Min familj o vänner e alltid på mig om det.... tycker att de e för farligt. (just nu har de anledning att säga de oxå... aj, aj,..).
Men vem de än e som säger att man inte får, så går de inte att ändra på fakta. Love is love!!..hojjen inkluderad såklart!
Vet flertalet förhållanden (mitt ex inkl. Han tyckte inte om mitt mc intresse...inte bra) som brutit pga att en vill s.k. fixa, den andra. Va de inte inser är att e de ett genuint intresse så e de. Hon (eller i vissa fall han) kan kanske få dig att inte köpa mc, sälja mc´n eller skippa RR, men inom en KORT tid inser du hur mycket du saknar det o hur det suger i magen när du ser race på Tv.... var gång du hör en mc axa... mmmmm. Ja, det dröjer inte länge förrän du inte står ut längre och ångrar dig...o nu klandrar du dessutom den som ´´hjälpte dig´´med ditt beslut. INTE BRA!!
De e ingen känsla som jämför... att va ett med mc´n och köra så smoooth att det bara flyter,kurva efter kurva. UNDERBART!
Nej, Stå på dig o förklara hur det får dig att känna dig som en man o e därmed en bättre man därhemma.. om du vet va jag menar.![]()
Skämt o sido... sorry om nån redan skrivit detta.. orkade inte läsa igenom alla inläggen.
MVH
Elin![]()
Matte72 skrev:Har efter tre års MC torka har man beslutat sig att använda ärvda pengar för att köpa en enduro för att roa sig lite på höstkanten, vad händer?
Min respektive lackar ur totalt för att jag inte spenderar pengarna på något annat än en hoj (underförstått lägga pengarna på henne)![]()
Vad gör man?
Matte72 skrev:Det var ett tag sedan jag kollade min tråd, justa innlägg.
Jag kan bara nicka och hålla med, det finns inget som går upp mot att åka hoj,
Kan medela att ett stycke motorcykel är inköpt, inte poppis hemma verkar som om förhållandet är på upphällningen.
Kanske lika bra det, det verkar ju finnas vettiga tjejer här på SH![]()
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!