Xperia active kostar ju bara 900:- nu så köp ett gäng sådana. Mycket telefon för lite pengar.
tyckte min krångla och klippte samtal, tappa mottagning å va allmänt störig större tiden, sen va de lite kort batteri tid. fast för det priset..
Cat B10
IP67 klassad, kanske kan vara nåt? Är android i den så de flesta appar funkar
http://www.catphones.com/b10.php
Coolt med en caterpiller telefon
dem va inte så frikostiga med specen dock
Koolt, framgår det från vilken tillverkare/modell det är ifrån grunden? Finns det kapsylöppnare på den slår jag till direkt!
ser ut att kunna va en xperia active med lite otur
Köp billigaste möjliga skittelefon och kör på den. sålänge det är android kan du köra spotify. Då gör det inte så mycket när den oundvikligen går sönder.
Då blir de att jag har halvfungerande telefonstörre del av tiden, störigt..
Vill du köpa svenskt finns Handhelds
Nautiz-telefoner.
Den va riktigt fet, gillar att man kunde beställa fettare batteri, men 6000?! då vill jag ha 2 års inga frågor ställda garanti! fast kanske..
Hur fan har man sönder 5 telefoner på ett år och dessutom en Xperia Active? Den tål ju precis allt (tydligen inte). Nä, som David säger finns det ingen telefon som kan hjälpa dig, lär dig att vara rädd om prylarna istället.
activen börja dumma sig när den fick aggera drinkpinne, sen sprack skärmen när jag hade den i jobb byxorna.
Sen hade jag en 200 kronors nokia som folk inte hörde va man sa i.
sen hade jag en k800 som jag glömde ute en natt
sen en htc one v som brann upp efter att jag haft den i handen när jag va ute och sprang i lätt regn
sen nån samsung som jag ramla i sjön med
nu en ny one v som laddaren glappar satan på så man får gulla i 5 minuter för att få den att ladda.
Så ja jag skulle kunna ta det lugnare... eller skaffa en vatten och stöt tålig