officiell Sporhoj.com hälsning?

Sporthoj.com's hälsning....

• Antal röstningar
    0

Lorge

Fördomsfull
Gick med
5 Aug 2003
Hoj
...
Ser ni en röd 1000rr som vinglandes försöker spanka sej i röven, göra honnär, tummen upp och evilsign så behöver ni ju inte fundera på vilket forum som har skadat honom..... :tomten

jimbo_p

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
GSX1000R 03
Poll uppe

Sorry att man var lite seg med att lägga upp en poll.
har inte suttit så mkt vid datorn de senaste dagarna, vart ute o kört hoj ju:tungan
men men om ni har fler förslag så säg till. Sen kan man ju lägga upp bilder/film på förslagen om man vill:D

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Hmmm tror ni nån blir förnärmad om man föreslår "the shocker"?? :D

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Det finns säkert fler som jag här som läst hälsnings-insändaren i senaste MC-folket. Där förklaras att hälsningen ursrungligen betydde 'vägen polisfri' så långt jag åkt, när man möter en annan mc. Detta var en nyhet för mig trots att jag kört hoj i 15 år.

Jag kommer att fortsätta hälsa på de jag möter men om jag passerat de blå och möter en hojbroder (eller syster) så blir hälsningen istället en klar och tydlig 'dämpa farten' vinkning. Höja och sänka öppen hand, handflatan nedåt, och sen hoppas att mötande förstår.
Om fler tycker att detta är en bra idé så kanske vi kan rädda nåt körkort, framförallt om vi lyckas sprida beteendet.

jimbo_p

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
GSX1000R 03
K-Man skrev:
2432853 Det finns säkert fler som jag här som läst hälsnings-insändaren i senaste MC-folket. Där förklaras att hälsningen ursrungligen betydde 'vägen polisfri' så långt jag åkt, när man möter en annan mc. Detta var en nyhet för mig trots att jag kört hoj i 15 år.

Jag kommer att fortsätta hälsa på de jag möter men om jag passerat de blå och möter en hojbroder (eller syster) så blir hälsningen istället en klar och tydlig 'dämpa farten' vinkning. Höja och sänka öppen hand, handflatan nedåt, och sen hoppas att mötande förstår.
Om fler tycker att detta är en bra idé så kanske vi kan rädda nåt körkort, framförallt om vi lyckas sprida beteendet.

låter som en bra idé.

kom igen och rösta på nu:tummenupp

Fet albatross

Guest
Kawasaki/Nils skrev:
2426108 Varför inte en mycket liten vimpel som fästs på kopplingsviren..... :)

Men hur fungerar det då för oss stackare som har hyudralisk koppling och därmed ingen wire att fästa vimpeln i? :tungan

Röstade själv för honören.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...