På onsndag e det Barkarby flygfällt som gäller, jag och micke står vid pumpen (Fyristorg) om väderet håller sig på sin kant drar vi vid sex lr? alla som är lite sugna på en sväng häng på nu de e snart slut på åkandet för i år
Hur lång tripp är det ?
Tempo?
Haha!Åka nu? Syns vid pumpen om 30 min....!
ELLER JÄVLA HUR! Snöar snett och blåser och är drivis, isbjärrn på gatorna!
Nu är jag less, vi får igen den milda januari med att sverige nu går in i en ny istid som kommer släppa i mitten av juni!
Det är ju det som känns så trist, det har varit höst hela vintern, sen när vi nu ska närma oss vår-DÅ är det dags för is-bjärrn och drivis! jaja, snart så om 2 månader ÄR det april...Haha!
Men det är väl ändå på tiden att vi får nån avlägsen vinterkänning? Det har varit oktober i flera månader nu. Fram för snö, blåst, tvåsiffriga minusgrader och drivis!
Sen kan det ge upp och ge oss gosommar med välsopade slingerkrokar utan kobajs och lera.
Tänkte förresten försöka behålla kortet hela sommaren i år.
Strålande tråd, jag är tog kortet förra sommaren och har letat efter folk att åka hoj med. Ska bli kul att haka på och köra några rundor i sommar. Pumpen är nere vi vid parkeringen mitt emot Hambergs va?
ja den pumpen
Här:Jag skulle behöva få en karta över pumpen med en pil som säger - HÄÄR är det!
Ligger det vid parkeringen utanför Forex?
Jag skulle behöva få en karta över pumpen med en pil som säger - HÄÄR är det!
Ligger det vid parkeringen utanför Forex?
Nämen vad roligt ännu en Småläning som hittat till uppsala och kör hoj, kan ju inte bli bättre. Själv är jag från växjö, vart kommer du ifrån?
Snart börjar det väll blir dags att ta första 19:00 träffen eller? När ska folk ställa på sina hojar? Själv ska jag göra servicen på den i helgen sen får vi se. Någon som är sugen på att kanske köra nästa vecka om vädret håller i sig och dom har sopat gatorna?
Hojta till så kan man säkert hänga på. Cykeln är för tillfället inlämnad på bänkning samt förgasarbyte, men jag hoppas få tillbaka den nästa vecka. Vill verkligen ut och köra nu.
Snart börjar det väll blir dags att ta första 19:00 träffen eller? När ska folk ställa på sina hojar? Själv ska jag göra servicen på den i helgen sen får vi se. Någon som är sugen på att kanske köra nästa vecka om vädret håller i sig och dom har sopat gatorna?
Fan vad kul att tråden börjar leva upp!! Om jag bara hade hojen klar så hade jag varit där 19:00!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |