Officiella 19:00 Åka-tråden!

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Ort
HÄR
Hoj
GSXR 1000 k9
På onsndag e det Barkarby flygfällt som gäller, jag och micke står vid pumpen (Fyristorg) om väderet håller sig på sin kant :) drar vi vid sex lr? alla som är lite sugna på en sväng häng på nu de e snart slut på åkandet för i år
 

Strindberg

f.d. Orebronx
Gick med
5 Apr 2007
Ort
Uppsala
Hoj
R1 -01
Okej då får vi se om jag hittar ner till denna pumpen till kl 18 då :p
Försökte ta en tur igår kväll men hittade verkligen inga blivande favoritsträckor =) Kom ut på vägen mot Forsmark och den var väldigt raaaaak.
 

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Åka nu? Syns vid pumpen om 30 min....!








ELLER JÄVLA HUR! Snöar snett och blåser och är drivis, isbjärrn på gatorna!
Nu är jag less, vi får igen den milda januari med att sverige nu går in i en ny istid som kommer släppa i mitten av juni!
 

Octofinger

Tokfan
Gick med
20 Oct 2005
Ort
Muppsala
Hoj
Röd TL1000S -97
Åka nu? Syns vid pumpen om 30 min....!








ELLER JÄVLA HUR! Snöar snett och blåser och är drivis, isbjärrn på gatorna!
Nu är jag less, vi får igen den milda januari med att sverige nu går in i en ny istid som kommer släppa i mitten av juni!
Haha!

Men det är väl ändå på tiden att vi får nån avlägsen vinterkänning? Det har varit oktober i flera månader nu. Fram för snö, blåst, tvåsiffriga minusgrader och drivis! :rock

Sen kan det ge upp och ge oss gosommar med välsopade slingerkrokar utan kobajs:näsblod och lera. :)

Tänkte förresten försöka behålla kortet hela sommaren i år. :rolleyes:
 

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Haha!

Men det är väl ändå på tiden att vi får nån avlägsen vinterkänning? Det har varit oktober i flera månader nu. Fram för snö, blåst, tvåsiffriga minusgrader och drivis! :rock

Sen kan det ge upp och ge oss gosommar med välsopade slingerkrokar utan kobajs:näsblod och lera. :)

Tänkte förresten försöka behålla kortet hela sommaren i år. :rolleyes:
Det är ju det som känns så trist, det har varit höst hela vintern, sen när vi nu ska närma oss vår-DÅ är det dags för is-bjärrn och drivis! jaja, snart så om 2 månader ÄR det april...:D
 

K_dive

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 600 RR
Strålande tråd, jag är tog kortet förra sommaren och har letat efter folk att åka hoj med. Ska bli kul att haka på och köra några rundor i sommar. Pumpen är nere vi vid parkeringen mitt emot Hambergs va?
 

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Ort
Uppsala
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
Strålande tråd, jag är tog kortet förra sommaren och har letat efter folk att åka hoj med. Ska bli kul att haka på och köra några rundor i sommar. Pumpen är nere vi vid parkeringen mitt emot Hambergs va?



ja den pumpen :yoparty
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Jag skulle behöva få en karta över pumpen med en pil som säger - HÄÄR är det! :D :D

Ligger det vid parkeringen utanför Forex?
 

K_dive

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 600 RR
Jag skulle behöva få en karta över pumpen med en pil som säger - HÄÄR är det! :D :D

Ligger det vid parkeringen utanför Forex?

Nämen vad roligt ännu en Småläning som hittat till uppsala och kör hoj, kan ju inte bli bättre. Själv är jag från växjö, vart kommer du ifrån?
 

K_dive

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 600 RR
Snart börjar det väll blir dags att ta första 19:00 träffen eller? När ska folk ställa på sina hojar? Själv ska jag göra servicen på den i helgen sen får vi se. Någon som är sugen på att kanske köra nästa vecka om vädret håller i sig och dom har sopat gatorna?
 

Aqua_HeaD

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Uppsala
Hoj
Gixxer 1000 K7
Snart börjar det väll blir dags att ta första 19:00 träffen eller? När ska folk ställa på sina hojar? Själv ska jag göra servicen på den i helgen sen får vi se. Någon som är sugen på att kanske köra nästa vecka om vädret håller i sig och dom har sopat gatorna?

Hojta till så kan man säkert hänga på. Cykeln är för tillfället inlämnad på bänkning samt förgasarbyte, men jag hoppas få tillbaka den nästa vecka. :yoparty Vill verkligen ut och köra nu.
 

K_dive

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 600 RR
Hojta till så kan man säkert hänga på. Cykeln är för tillfället inlämnad på bänkning samt förgasarbyte, men jag hoppas få tillbaka den nästa vecka. :yoparty Vill verkligen ut och köra nu.

Ja man är verkligen åksugen nu. Köpte gps i veckan som gick så den är man ju rättså sugen på att testa...
 

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Ort
Stränkan
Hoj
Gammal och slö
Snart börjar det väll blir dags att ta första 19:00 träffen eller? När ska folk ställa på sina hojar? Själv ska jag göra servicen på den i helgen sen får vi se. Någon som är sugen på att kanske köra nästa vecka om vädret håller i sig och dom har sopat gatorna?


Jag kör varje dag så jag är på!!!!!

pallar dock inte motorväg, kurvig ska det vara!
 

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Ort
Stränkan
Hoj
Gammal och slö
Fan vad kul att tråden börjar leva upp!! Om jag bara hade hojen klar så hade jag varit där 19:00!

nä nu skiter jag i det här,(Sitter i bibl på eko) och dra ut och kör istället.

E4-rondellen here I come:D


Ser ni en tvåtaktstaliban så vinka!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top