Officiella 19:00 Åka-tråden!

@nderz

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Hojlös
Ni har det bra i inlandet.
Här i kusten har det varit 2-4 grader å dimma hela j***a dan.

Sidlow

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
01, Honda VFR 800
Tjena! Kul som fan igår, är jävligt sugen på att åka idag med men tyvärr måste jag jobba över sent. Och i vanliga fall kommer jag aldrig iväg innan 17.00.

Ha så kul!

Strindberg

f.d. Orebronx
Gick med
5 Apr 2007
Hoj
R1 -01
Vart var det du hade beställt dina stövlar? Var det Tyskland? vart det mkt billigare än här hemma, vad gick frakten på? tog det lång tid? Det var Alpinestars Supertech R va?

Jepp Supertech R. Beställde från Fc-moto.de och stövel+frakt gick på 2600 typ. Hade stövlarna tre dagar efter jag beställde dom men det är inte alltid det går så fort. Ibland kan det tydligen ta flera veckor.

Sidlow

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
01, Honda VFR 800
Blir det tullavgift o grejer som läggs på med? Fanns ju endel kul på den sidan..

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Hoj
Gammal och slö
Torsdag!

Någon som är på? Gärna lite tidigare typ vid 17, så man hinner dansa disco!

Robe

Två fötter på jorden, ett hjul i marken!
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
450 EXC, Monkey K1
Hur gick waxholmstrippen??

Hmm 17 blir tight, måste ju hinna till bord + byttan på stocken vid 19 ;)

K_dive

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2008
Hoj
Honda CBR 600 RR
Hur gick waxholmstrippen??

Hmm 17 blir tight, måste ju hinna till bord + byttan på stocken vid 19 ;)

Jodå den vart trevlig, tog oss bort till bogesundsvägen vilket är en riktigt trevlig liten sträcka, tyvärr fick turen ett litet abrupt slut men alla kom hem nästan helskinnade... Idag blir det nog ingen åkning, jobbar på stocken så ni som ska ut kom förbi baren så ses vi där. :tummenupp

Fredag någon som ska ut? jag är sjukt sugen på att ta tag i bakhjuls körningen nu. Måste lära mig, vet ni några bra vägar att öva på?

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Hoj
Gammal och slö
hmmm, verkar som jag måste riva lite i eftermiddag. fräste och läckte som faen när jag parkerade på eko idag,antagligen en kylarslang.....Således räkna inte med mig idag...

Octofinger

Tokfan
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
Röd TL1000S -97
Lite off-topic kanske, ber om ursäkt för det, men har ni tips på platser i Uppsalatrakten med lite större asfaltsyta där man kan ta någon för att träna manövrering?

Jag övningskör med tjejen och söker nån plats att ställa upp manöverbana och träna lite teknik... De har ju bommat för på bilprovningen på Librobäck. :huvet

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
Lite off-topic kanske, ber om ursäkt för det, men har ni tips på platser i Uppsalatrakten med lite större asfaltsyta där man kan ta någon för att träna manövrering?

Jag övningskör med tjejen och söker nån plats att ställa upp manöverbana och träna lite teknik... De har ju bommat för på bilprovningen på Librobäck. :huvet

Det finns ju stora parkeringsplatser vid tex Ikea eller Biltema...o Persons Tunga Fordon ute vid Viktoriabrandstationen, där förövrigt Avrostningskursen hålls nästa lördag.
Nått av ställena borde fungera....

Magoo

Streetfucker
Gick med
27 Sep 2005
Hoj
Tomt på lagret för tillfället

Mr Moody har ju helt rätt... Perssons tunga är ett bra ställe på helger, bara gruset är borta.. Sen finns det ju även en bilprovning i boländerna med en skaplig yta.

Ang bilprovningen i libro så är det ju ingen större svårighet o ta sig in där med en mc, bommarna gäller nog mest för bilar, ville dom hålla mc ute så hade dom nog satt staket runt om..

Lycka te..

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...