Va synd... Ska väl finnas sånt där klet man sprutar i som ska täppa till pyspunka (vissa får tankar om annat klet kanske), vet inte hur det funkar på mc men på bil funka det klockrent.[/QUOTE
Jepp, fast frågan är om det inte blir stört omöjligt att få loss däcket när det väl är slut sen? Någon som vet?
Jag hade ju hoppats på att han i alla fall bara skulle släppa ur luften, för att lära mig en läxa (enligt hans sätt att se på saken).
Men så verkar det inte tyvärr, däcket var lika tomt nu som innan vi fyllde på
Ringde ordförande för vår brf och han sa att jag borde ju tänkt till själv, fordon har inte där att göra. VA! Så jag skulle skylla mig själv alltså??
Då blev jag lite arg och frågade runt i frågan. T o m han tyckte att det var irriterade att jag stod där.
Ännu mindre glad frågade jag varför han inte sagt något, vad skadar det att berätta lite om styrelsen arbete. Grejen var att de lagt på förslag att det ska förbjudas. Det finns alltså ingen sån bestämmelse idag.
Till saken hör att i den "fyrkant" av hus där jag bor så finns det 3st styrelser och de andra två kör med årsstämmor och vår verkar kunna diktera och så får vi följa lät det som. Det var tydligen stört omöjligt att få kontakt och komma fram till något gemensamt om gården och allt annat. Tror jag väldigt lite på iofs.
Så summa kardemumma, jag får skylla mig själv, stå för ett nytt däck, allt jobb det medför och sen vissla och låtsas som om inget hänt trots att de handlat helt åt helvete. Respekt!