Officiella 19:00 Åka-tråden!

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Mötte en röd aprilia runt östuna typ knivsta i söndags, kan det vart du? har en vit/blå gsxr 600. runt 15-tiden var det...

Känner igen att jag såg en gixxer stå vid en korsnin och körde just ut. hm hade jag en blå zx9a bakom? Isf var det jag. Körde den vägen både på fredagen o söndagen.
Finns bra vägar där bortåt, långhundra, gottröra (grym väg där mellan Statoil och nån liten matbutik, skeppstuna kan det även heta) m.m.

Lemon

,,,,,,
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -08
Känner igen att jag såg en gixxer stå vid en korsnin och körde just ut. hm hade jag en blå zx9a bakom? Isf var det jag. Körde den vägen både på fredagen o söndagen.
Finns bra vägar där bortåt, långhundra, gottröra (grym väg där mellan Statoil och nån liten matbutik, skeppstuna kan det även heta) m.m.

Då var det dig jag såg/mötte.
har mött dej tidigare i somras också på almungevägen, jag hade en gul triumph sporthoj i sällskap den gången :)

EroX

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2008
Hoj
98 Honda Hornet 600
Någon som ska ut ikväll ?

Ska troligen ut runt 17:00 tiden idag (Fredag), tänkte höra mig för om någon mer är sugen eftersom jag inte stenkoll på alla roliga vägar kring Uppsala trakten. Vill ju inte åka och leta roliga vägar alltför länge nu när det blir mörkt/kallt ganska fort nu.

En afterwork tur vore väl nice? , sen dra till max kanske och avnjuta en burgare med lite kaffe efteråt. :tummenupp kaffe är iaf ett måste!

Någon som vet om vädret kommer hålla i sig ?

Svara gärna om ni är sugna på att haka, så bestämmer vi en tid vid pumpen och utgår därifrån :)

Last edited:

EroX

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2008
Hoj
98 Honda Hornet 600
Nu har iaf jag och Kuivinen kommit fram till att vi försöker vara vid pumpen 17:15 så om ni är sugna så ses vi där :) för en liten afterwork körning att runda av arbetsveckan.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Jag tänkte dra ut imon Lördag kl runt kl12. Drar ut östunavägen, och kör bortåt till vidbo, gottröra, skeppstuna å allt va det heter. Sen tänkte jag ta en kaffe på statoil vid slutet av den grymma vägen. Därefter kan man ta den grymma vägen tillbaka, köra en anna grym väg mot arlanda :)

1130 eller 12.00 at pumpen nån?

EroX

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2008
Hoj
98 Honda Hornet 600
Jag tänkte dra ut imon Lördag kl runt kl12. Drar ut östunavägen, och kör bortåt till vidbo, gottröra, skeppstuna å allt va det heter. Sen tänkte jag ta en kaffe på statoil vid slutet av den grymma vägen. Därefter kan man ta den grymma vägen tillbaka, köra en anna grym väg mot arlanda :)

Låter som en mycke kul ide ju :)

Jag är nog på iaf bara jag inte ska bort... ska höra runt med lite och se om jag kan få med mig någon mer. :tummenupp bra initiativ!

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
en liten kort fråga... du har inte stått med din hoj på klockargatan nångång ?

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Tjopp vädret verkar inte nå vidare så funderar på om man ska skippa åkning idag, hur tänkte du göra ?

jag drar kl 12 tänkte jag.... Det är ju bara moln! :D Man får inte vara kräsen såhär på sensommaren hehe.
Drar förbi pumpen tankad o klar kl12, så får vi se hur du gör! Detta kan bli sista åkningen, kommer ev. vara lite upptagen ett par helger frammåt.

Fler som vill hänga på så går det ju bra!

Arnesson

Glad amatör
Gick med
6 Jun 2004
Hoj
CBR 929 Hästhage Ed.
Tror fasiken alla i hela Uppsala var ute och åkte idag. Fick sitta på uteservering och bedöva avundsjukan med öl.

Mvh
En hojlös stackare

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM