Officiella 'Köra NU' tråden

rogbo

Smygbusar när ingen ser...
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
07' FZ1SA 11' Z1000SX, 06' ZX10R, 15' S1000RR, -16' Thruxton R, -22´ Tiger Rally Pro, -22* Scrambler 1200XE, -01´TT600R
Är lite less på att glida runt själv i denna stad.

Onsdagar brukar det alltid vara ett gäng som åker någon runda med start från klubblokalen på Ålidhöjd 18.30 för att sedan avgå från Kajen vid 19. Bara att dyka upp!

/Roger

skidkungume

www.TeamErika.blog.se
Gick med
4 Nov 2009
Hoj
KTM exc 200
Wee! 2011 och ny säsong!

Min sambo, Erika skall ut och övningsköra. Jag sitter bak.

Vi far från klubben runt 12 idag.

Det blir nog någon mindre sväng på några mil bara. Efteråt tänkte vi träna på konbana på Ersboda. Mitt emot two Wheels. Bakom stora byggnaden, APL. Där är det e stor sopad parkering!

Häng på om någon är körsugen.

kahn

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2008
Hoj
Såld
var lite läskigt när jag körde hem från jobbet vid 05 inatt, tövatten hade runnit ut över en del körbanor och de va RÄTT HALT. Haft min påställd sen i tisdags men bara hunnit vara på några kortare svängar

Lekstuga

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2010
Hoj
2003 Ktm 640 sm
.

Börjar snart bli dags för första turen. Är sinnesjukt laddad. Någon som vart o glidit ännu?

skidkungume

www.TeamErika.blog.se
Gick med
4 Nov 2009
Hoj
KTM exc 200
Börjar snart bli dags för första turen. Är sinnesjukt laddad. Någon som vart o glidit ännu?

35 mil har det blitt senn i fredags. Körde Klubben-Bussjö-vänster i sörmjöle- pizza i hörnefors - sedan via yttersjö - teg - klubben idag. Var en supertur.

Bitvis nyasfaleterat knixvägen mellan sörmjöle och hörnefors. Det var över förväntan. innan visste vi inte att det gick en väg där... :)

rogbo

Smygbusar när ingen ser...
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
07' FZ1SA 11' Z1000SX, 06' ZX10R, 15' S1000RR, -16' Thruxton R, -22´ Tiger Rally Pro, -22* Scrambler 1200XE, -01´TT600R
Brrr!

Lite värme så blir det nog bra det här!
Körde en liten sväng i helgen men det är fortfarande en hel del grus här och var, ta det lugnt där ute ett tag till så blir säsongen längre och mindre smärtfylld ;-)

När blir första bandagen då Thommy?

/Roger

Fjonas

Rullar med rasslande besticklåda...
Gick med
14 May 2009
Hoj
Ducati Streetfighter S -10, Kawasaki ZX10R -06
Blir att hämta ut det lilla monstret idag, ska ba försöka tigga skjuts till two wheels av någon... *blink blink*

skidkungume

www.TeamErika.blog.se
Gick med
4 Nov 2009
Hoj
KTM exc 200
Blir att hämta ut det lilla monstret idag, ska ba försöka tigga skjuts till two wheels av någon... *blink blink*

ja drar till klubben å ska lägga om en massa däck idag.,. Jag är där mellan
12.00 och 15.00. kom dit så skjutsar jag dit till 2 wheels.

Fjonas

Gick med
14 May 2009
Hoj
tack för erbjudandet, men då behöver jag få hem bilen min från klubben sen istället :)

JB1911

Medlem
Gick med
4 Aug 2009
Hoj
Ducatis
tack för erbjudandet, men då behöver jag få hem bilen min från klubben sen istället :)
haha...vilken slöfock du är Jonas! Ta bussen för faaan, eller gå, Haga -> Klubben, 4 km? :krama
men gött att ni har fått fint väder och snöfria vägar, här nere regnar det, tredje gången på sex veckor, för jävligt!! men hojen står var i umeå, kommer upp i slutet av maj!

Last edited:

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Lite värme så blir det nog bra det här!
Körde en liten sväng i helgen men det är fortfarande en hel del grus här och var, ta det lugnt där ute ett tag till så blir säsongen längre och mindre smärtfylld ;-)

När blir första bandagen då Thommy?

/Roger

Du skulle ha kommit på mötet Roger. Då hade dy inte behövt fråga det nu ;)
Vi har ett preliminärt datum som är antingen 10 el 11 juni :)

Fjonas

Gick med
14 May 2009
Hoj
haha...vilken slöfock du är Jonas! Ta bussen för faaan, eller gå, Haga -> Klubben, 4 km? :krama
men gött att ni har fått fint väder och snöfria vägar, här nere regnar det, tredje gången på sex veckor, för jävligt!! men hojen står var i umeå, kommer upp i slutet av maj!

Jaa jag är slö, har jobbat hela natten... la mig hellre och sov någon timma på soffan än att gå =P

Fjonas

Gick med
14 May 2009
Hoj
fan va gött att få gasa lite, skulle ba ha haft ett allvädersställ =)

Lekstuga

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2010
Hoj
2003 Ktm 640 sm
.

35 mil har det blitt senn i fredags. Körde Klubben-Bussjö-vänster i sörmjöle- pizza i hörnefors - sedan via yttersjö - teg - klubben idag. Var en supertur.

Bitvis nyasfaleterat knixvägen mellan sörmjöle och hörnefors. Det var över förväntan. innan visste vi inte att det gick en väg där... :)

Fan va nice. Du har ju hunnit bränna mkt. vad glids det för hojj då?

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...