Officiella spamtråden, höst-edition 1.0

Status
Ej öppen för fler svar.

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X
gaah va tråkigt väder...orkade inte ens gå på jobbet idag...iofs berodde det nog mest på kroppen och inte vädret :)

snacka om att jag kommer ha höga krav den dagen jag ska bli "sambo" istället för "kombo" (iofs gäller de ju att hitta nån att lura först), jag kommer iaf ha sjuuukt höga krav, kaffe på sängen varje morron, massage ungefär varannan dag, lagad middag varje dag och massa goda hembakta kakor :)
hmm känns som jag kommer få va singel läääänge! :undrarvarförjagfickdenkänslan

Bli bi då?

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Så har man köpt biljetter till tredje Sabaton gigget för i år :yoparty

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
gaah va tråkigt väder...orkade inte ens gå på jobbet idag...iofs berodde det nog mest på kroppen och inte vädret :)

snacka om att jag kommer ha höga krav den dagen jag ska bli "sambo" istället för "kombo" (iofs gäller de ju att hitta nån att lura först), jag kommer iaf ha sjuuukt höga krav, kaffe på sängen varje morron, massage ungefär varannan dag, lagad middag varje dag och massa goda hembakta kakor :)
hmm känns som jag kommer få va singel läääänge! :undrarvarförjagfickdenkänslan

Bra smygreklam før kombon
:D

nmi

Sporthojsnörd
Gick med
29 Jun 2006
Hoj
hojlös
goooooooooooooooooooooooooooood morning!:)

ingen som vaknat idag eller?

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Gomiddag :hej

Jag har nästan inget att göra idag, jobbade för mycket förra veckan :näsblod

ISO audit är det idag också, extern denna gången, håll tummarna för att de inte intervjuar mig!

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03

ISO audit är det idag också, extern denna gången, håll tummarna för att de inte intervjuar mig!

Blev ju själv grillad av externrevisorerna för ett par veckor sen, och det önskar jag ingen.. Lycka till.

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad

:hej

Det viktiga är inte ATT ha något att göra.....det är att det ser ut som man har något att göra....:fakta

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
"If you bought Ericsson stocks for 100,000 kronor three years ago they would now be worth about 4,600 kronor. In you instead bought stocks from Song Networks, another telecommunication company, for the same 100,000 kronor you would only have 791 kronor worth of stocks today. However, if you were wise and went to the “bolaget” (the statecontrolled company for the sale of alcoholic beverages) and bought “starköl” (strong beer), drank them up, had a good time and today went to the store to get refund for the empty glass bottles you would get 6,741 kronor in return. That’s why they call the hobos at the market square for the A-team! :fyllisar

Lite hysteriskt på börsen just nu.....

Bifogat

• 2565.jpg
    2565.jpg
    55.4 KB · Visningar: 82

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Igår såg jag Paser´s dubbelgångare på MC´D i Kumla, tuppkam och allt. Var fan nära att hojta till! :D

Fan va ballt! :tungan
Fast jag är ju dock utan tuppkam numera :gnissla

Blev ju själv grillad av externrevisorerna för ett par veckor sen, och det önskar jag ingen.. Lycka till.

jag hoppas verkligen att de håller sig borta :skrämd

:hej

Det viktiga är inte ATT ha något att göra.....det är att det ser ut som man har något att göra....:fakta

Jo, men nu har jag inte ens några papper jag kan sitta o pilla med för att se viktig ut :(

Fast det är nog dumt att klaga ändå :)

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...