Officiella spamtråden, höst-edition 1.0

Status
Ej öppen för fler svar.

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Ujujuj övertid tamejfan :skrämd

Jag kommer gå in i väggen och få sitta på bänken med dräggen och dricka pripps blå.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
fyyyy faan. 10 timmar på jobbet idag. jävlar va trött man blir när man är van vid att sitta å halvsova i skolbänken ist för att jobba och slita.

sov gott allihopa:D

Oj, hur överlevde du dagen igår då? :D

Spännande!
Men har du skaffat en kawa istället?

:D :D :D :D gött med lite humor en sån här tung måndag

blir det stooor syckel nu då?

jag tog en trashkawa i byte mot crmen. samt en rulle pengar så jag har råd att införskaffa en redig hoj oxå. och en 2t 125cc i garaget hör typ ihop med mig så det fick bli såhär:D

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
:rofl

Underbar.... är det en långfilm?

Det är en vanlig film på 1.26 (finns på piratbukten)
Finns några till filmer med dom...gamla som gatan men roliga! :D

[YOUTUBE-ID]oeCDnCcwfwU[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]z08zZ1xW9Yw[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]rEfYE5Gmwzg[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Ni får ha det så bra här hemma i gbg själv sticker jag till Teneriffa och mönstar på en Tankbåt nu och kommer hem i mitten av december :näsblod

sup hårt på helloween ni som ska dit :öl

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Vaknade med ett ryck till de arga digitala tonerna från den spruckna väckarklockan, hårt sargad från tidigare morgnars duster. Shit fiffan!!1 Har jag redan snoooozat såhääär länge!? Wtf, upp fort som satan, duscha, äta frukost, packa skiten. Var är mina böcker? Förbannat! Letar överallt, tiden till bussen börjar bli knapp :gnissla Springer runt i olympiskt guldtempo för att få ihopa min skit, trycker med mycket våld ner det sista som egentligen inte får plats i den redan fulla väskan. Jäsikens, penna ska jag ha med!

Precis när jag sladdar in genom dörren till rummet och fångar min bästaste penna, ser jag busshelvetet segla förbi utanför. FAAAEN (censur för medmänniskors trevnad, ett par riktigt fula ord används här) Det är ju sådan däringa registrering i plugget idag, då kan man ju inte komma försent :mad:

ör att stilla min frustration sparkar jag igång datorn och siktar på SH, men kommer i samma veva på att jag måste kolla schemat för att veta vilken sal jag ska uppsöka sen med skamsen blick och mössan i handen när jag försent kommer. Det är då jag ser det... Föreläsningen startar 10.30, inte 10.00 som jag trodde. Jag är då med andra ord säjf, och hade inte alls behövt stressa så in i sjuttsingen.

Så nu är jag arj över det istellet :mad:

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Har fått present budad till jobbet från min stalker nu. En bukett rosor och en stor flaska farfym från dolce&gabbana. Hehe..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...