flugan
Vem vet
Ngn som sett där Superleage Formula och förstått vad det är för satsning bakom förutom fotbollsklubbarna?
Det där verkar obehagligt. Försök tänka om.
huh????
hörrö du. gå in i garderoben igen. snart är det vår igen, så var inte ledsen.
VA? Missade du verkligen de sista varven? Det var absolut det mest dramatiska jag sett om slutkampen på VM.
12varv innan slutet så började regna lite och med 7-8varv kvar var alla inne och satte på regndäck. Vettel låg då på 6e plats bakom Hamilton på en 5e plats. Med 2 varv kvar så lyckades Vettel ta sig om Hamilton.
När Massa gick över mållinjen var han VM-mästare och hela Ferraristallet börjar jubla & hurra. Dock hade inte Hamilton kommit i mål än och några hundra meter ifrån mållinjen lyckas Hamilton ta sig om Glock som hade 5e platsen. Pga det vann Hamilton VM med 1poäng över Massa.
Har du sett bilder på mig?
Snart är det måndag
yeaah baby!!!
Ngn som sett där Superleage Formula och förstått vad det är för satsning bakom förutom fotbollsklubbarna?
Måndag är nära helg
VA? Missade du verkligen de sista varven? Det var absolut det mest dramatiska jag sett om slutkampen på VM.
12varv innan slutet så började regna lite och med 7-8varv kvar var alla inne och satte på regndäck. Vettel låg då på 6e plats bakom Hamilton på en 5e plats. Med 2 varv kvar så lyckades Vettel ta sig om Hamilton.
När Massa gick över mållinjen var han VM-mästare och hela Ferraristallet börjar jubla & hurra. Dock hade inte Hamilton kommit i mål än och några hundra meter ifrån mållinjen lyckas Hamilton ta sig om Glock som hade 5e platsen. Pga det vann Hamilton VM med 1poäng över Massa.
Typ...
Jag vill gå hem och lägga mig, jag är trött.
Jag vill krypa ner i soffan under en filt och se en bra film. Nypoppade popcorn, kex med goa ostar, mys.
Typ...
Jag vill gå hem och lägga mig, jag är trött.
Jag vill krypa ner i soffan under en filt och se en bra film. Nypoppade popcorn, kex med goa ostar, mys.
När ska jag komma?
Volvo...Jävla volvo, nu ska jag inte få ha min balla bakgrundsbild där jag o Rick wheelar, utan nu måste jag ha en volvo bakgrund
När ska jag komma?
När ska jag komma?
Om tio minuter?
Förlåt, vet den är tjatig men kunde inte hålla mig nu när det var så upplagt
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |