Officielt fartrekord med pulka efter bil?

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Officielt fartrekord med pulka efter bil? Film på lite skit...

Nån som har koll på om det finns nåt?

Var ute och feg testade igår, ska ut ikväll igen så tänkte kolla vad man ska klå för att få lite manlighet tillbaks igen :D

Att tillägga är att det är äckligt mycket svårare än att åka snowracer... Finns ingen som helst möjlighet att manövrera pulk jävlen :D

Räcker det med typ 130 blås?

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Sofia från RoH slog deras rekord i går, 110km/h. :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Då ska jag plocka det ikväll :tuttar

hahaha okej, lycka till! gå in på RoHs forum och utmana dom istället. Dom kör stenhårt med detta och det är blodigt allvar. :D:arsele:tummenupp

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
hahaha okej, lycka till! gå in på RoHs forum och utmana dom istället. Dom kör stenhårt med detta och det är blodigt allvar. :D:arsele:tummenupp

Ska kolla det :tummenupp

Höll på att gå illa för mig igår, men tack vare mina ninja skills så lyckades jag pricka staketet istället för den parkerade lastbilen :näsblod

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82

Höll på att gå illa för mig igår, men tack vare mina ninja skills så lyckades jag pricka staketet istället för den parkerade lastbilen :näsblod

Kom ihåg att du måste ha en godkänd hastighetsmätare på pulkan för att tiden ska bli godkänd :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

hahah ja ta d lugtn, d kan nog gå rätt illa. har du provt sån släde med ratt? vet inte vad fan dom heter men hade sån när man var liten. då kan du iaf påverka liiiite mer vart du styr. :D:D

Glöm inte hjälm och ryggskydd!! :D:D:D

Edit: Hade varit bra med filmbevis oxå, annars har det aldrig hänt. :tummenupp

Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Det är fortfarande en snowracer dom kört med!!!11

Pulka är långt ifrån samma sak! Du har ingen som helst kontroll i ens 50 km/h!

Money: Hjälm och rygskydd är självklar utrustning. Filmning sker inne i bilen, kommer visa hastighetsmätaren och samtidigt visa mig flygande som en vante där bak :D

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Hur går det till?

Jag roffade åt mig en "röv lapp" igår. Ska man prova?
Ta en storparkering få bilen att köra stora ringar å ställ(4krafs e nice) se hur länge du kan va kvar på tefatet, typ som åka ring bakom båt. Vill prova med 2 tefat men har inga polare som e på hehe

Stjärtlapp är inte att rekomendera då den försvinner rätt lätt så du kommer sabba byxor och skor (hällarna på mina crossstävlarförsvan FORT

Guldis

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2009
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
Det såg ut som att snowracern var moddad. Är det tillåtet? :D

Det är fortfarande en snowracer dom kört med!!!11

Pulka är långt ifrån samma sak! Du har ingen som helst kontroll i ens 50 km/h!

Money: Hjälm och rygskydd är självklar utrustning. Filmning sker inne i bilen, kommer visa hastighetsmätaren och samtidigt visa mig flygande som en vante där bak :D

Ta en storparkering få bilen att köra stora ringar å ställ(4krafs e nice) se hur länge du kan va kvar på tefatet, typ som åka ring bakom båt. Vill prova med 2 tefat men har inga polare som e på hehe

Stjärtlapp är inte att rekomendera då den försvinner rätt lätt så du kommer sabba byxor och skor (hällarna på mina crossstävlarförsvan FORT

Tänkte inte på att det stod pulka :p... Men jag hade inte brytt mig om jag åkt 170 med pulka eller med du har ingen kontroll med snowracer precis i 170 ändå. Ja den är ombyggd har jag för mig :O tror den har ett BMW styre istället för den dåliga ratten :p...

Prulle jag är med i samma klubb ^^ vi är några polare som kör samma stil :p... dock är det bara thermobrallor och vinterjacka inga ryggskydd o skit. Tråkiga är att tefaten går rätt lätt sönder :/... Jag provade med att ta en rullebör (skottkärra) och åka i den istället det blev lite mer motstånd ^^ men den höll.
Skickade en polare på en lufttur när han kom nära en snövall och släppte... Men sånt händer ju alltid när killar är tillsammans förr eller senare skadar någon sig lite :).

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Tänkte inte på att det stod pulka :p... Men jag hade inte brytt mig om jag åkt 170 med pulka eller med du har ingen kontroll med snowracer precis i 170 ändå. Ja den är ombyggd har jag för mig :O tror den har ett BMW styre istället för den dåliga ratten :p...

Prulle jag är med i samma klubb ^^ vi är några polare som kör samma stil :p... dock är det bara thermobrallor och vinterjacka inga ryggskydd o skit. Tråkiga är att tefaten går rätt lätt sönder :/... Jag provade med att ta en rullebör (skottkärra) och åka i den istället det blev lite mer motstånd ^^ men den höll.
Skickade en polare på en lufttur när han kom nära en snövall och släppte... Men sånt händer ju alltid när killar är tillsammans förr eller senare skadar någon sig lite :).
Säger bara parabol, blir jävligt varmt om det inte är nån snö men nu funkar det perfekt!

En sänkt och breddad snowracer med styre har bättre kontroll i högre fart rakt fram men i kurvor är parabolen kung.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping