De går nog åka nu med. Massa spår igår på lovsjön och inte bara 2 hjulet
Klart de gör, så länge man har nått att åka med.
De går nog åka nu med. Massa spår igår på lovsjön och inte bara 2 hjulet
Skulle gärna haft dig med som stigfinnare igår. Köp en endurohoj nisse!Mina gamla hemmatrakter. Där har man vart ute och kört på varenda liten stig genom åren
Sandserydsborna kallade mig för Jäbo-nisse...
Prio 1 just nu är en ny dator. 9år gammal laptop är inte "da shit"
Ja där kan man snacka fint plogat och WFO - Wide Fucking Open throttleEn av få videor som gör att jag vill köra på is.
Som K-man sa, nope ingen försäkring på den. Är inte värt dom slantarna för Enduro Regg för att få den försäkrad. Kollade med LF om hur de såg ut med vår försäkring och de fanns tillägg för garaget med innehåll som inte täcks av en fordonsförsäkring. Men de var samma sak där om de var värt pengarna.Har ni ngn stöld försäkring på era crossar?
Har man inte speciella krav så kostar laptop inte många kronor, annars ser väl företaget till att man hålls uppdaterad på den fronten?!
Nu har jag fått numret till importören av Kold Kutter dubb. Han är en kompis kompis. Hör av dig med antal om jag ska beställa hem åt dig. Blir väl inte lika bra som endurodubb men funkar iaf.Ja har kollat mc sport arena/mc-proffsen. Vättermaskin, Höglandet maskin och rosenkvist maskin - de dobbar de har fungerar nog inte, går för långt in och sticker ut förlite.
Jag och Prof. Kapsyl åkte till Strängseredssjön idag bara för att se om det var nån bana plogad än, men det var det inte. Kan du be din kompis höra av sig om det blir bana där? Jag sponsrar gärna med lite traktordieselpengar om det blir plogat. Kan även köra traktorn om han tycker att det är tråkigt själv, bara isen bärSträngsredssjön?
Känner en kille som bor där, fryser det kan vi låna hans traktor om det behövs.
Nu har jag fått numret till importören av Kold Kutter dubb. Han är en kompis kompis. Hör av dig med antal om jag ska beställa hem åt dig. Blir väl inte lika bra som endurodubb men funkar iaf.
ptja du har ingen susning på storlek/antal jag behöver - K-man har du något förslag?
/Tail
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |