Oj Oj Oj Oj Oj!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Nyss hemkommen från PREMIÄREN av Matrix Reloaded!

Sjukligt grym, med tokmassa effekter å UNDERBARA motorscener.....Tyvärr en ruskigt kass story... Men men...

När dom kör med den svarta Duccen 996 inser man verkligen att det är en SÅN man vill ha :rock

Kan inget mer än å rekommendera denna film till alla!!!!!!

nä, nu ska jag sova å drömma om trinity, i lack på en 996....mmm

tks

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha TDM850'92 Suzuki SV650N'99
...mc-sekvenserna var faktiskt helt ok (när det gäller mc på film brukar de ju som bekant klanta sig rätt mycket). Det enda udda jag lade märke till var att det såg kusligt mycket ut som duccen startade med en nyckelvridning.

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Såg den nyss. Filmen var klart sevärd, men inte lika bra som ettan.

Mkt effekter men inte mkt bättre än de i ettan (på fem år borde de väl kunnat kommit på nåt bra).

Något som saknades var den där speciella känslan som fanns i ettan, i tvåan bestog fajterna mest av att bara puckla på varanndra så mkt som möjligt. Slutet var också oväntat, men inte dåligt.

den får :squid :squid :squid :squid/2 av fem möjliga. (3,5 av 5)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
mmm, håller med!

Ettan var väldigt mycket bättre.....Nu var det mer veligt, å massa andra karaktärer som ställde till det...

Slutet var jobbigt tycker jag =)

MMM, beträffande duccens start.... Märkte aldrig hur den startades, bara att det mullrade rätt gött =)

Hmm, mitt betyg på hela filmen blir dock:

:öl :öl :öl av FEM möjliga

Betyg på actionfaktorn:

:öl :öl :öl :öl :öl av FEM möjliga

Jonas24

Ny medlem
Gick med
21 May 2003
Hoj
VFR750-94
Matrix reloaded, vilken skitsur film. Snacka om att desperat mjolka kon pa de sista dropparna. Lika djup som valfri tidning eller avsnitt me kalle anka. Slagsmalscenerna kandes uttdragna o upprepande. Blev grymt besviken. Fick samma avsmak som jag fick av de nya star wars filmerna. Till hollywood: Sluta (ma)trixa o forsoka aterfoda det som sedan lange e dott o begravet, om ni inte har en javligt bra anledning. Tvivlar pa att ett vaktkontor fullt me latsaspoliser skulle sprangas om jag fick iden att slappa ner min viffer fran 20:e van. Kanske maste ha en ducce for detta andamal?
Eder Jonas

InTrUDeR

Använder bara Global
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
lös
Måste nog hålla med er att den var sämre än ettan, men så brukar det ju va.....vad slagsmålscenerna beträffar så tyckte jag dom va alldeles för utdragna........det var coolt en stund men det kändes som om dom aldrig skulle ta slut.....blev även lite förvånad av att Neo lekte Stålmannen vid ett par tillfällen...

Men Ducce-scenen var jäkligt nice tycker jag....som nån skrev tidigare så blev även jag grymt sugen på en 996:a....
Men jag ger den ändå 3 knäpuckar av 5 möjliga.

Nu väntar jag med spänning på 3:an som kommer inom kort....även på nya Terminator....men jag antar att den inte kommer att vara i närheten av 1:an & 2:an...

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cectek Quadrift
Jonas24 skrev:
Matrix reloaded, vilken skitsur film. Snacka om att desperat mjolka kon pa de sista dropparna.
[snipp]

Hela idén när man skriver en trilogi är väl att man skall göra 3 filmer. :D :D

Håller dock med om att den varken var djup eller revolutionerande.

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...