sirSmokealot
Vet inte vad jag ska välja!!!
Rasorblade skrev:2126982jo...fyra är två för mkt![]()
eller The Pig, som frugan säger
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
Rasorblade skrev:2126982jo...fyra är två för mkt![]()
haha!!!sirSmokealot skrev:2126993eller The Pig, som frugan säger![]()
Rasorblade skrev:2127000haha!!!![]()
![]()
faan va den här tråden spårade ur........................
sirSmokealot skrev:2126866
Jag tycker stället är killersnyggt... och det passar till min hoj...
mesh skrev:2127313Tack för komplimangen!![]()
Jag köpte ett likadant i strl 54 för några veckor sen. Det sitter rejält tight, dock utan det där "andningsnöd" som alla snackar om. Borde kanske köpt strl52, men där fick jag inte igen byxorna...![]()
sirSmokealot skrev:2128298Passar det bra nu eller??? Blev den mjukare? töjde det sig nåt?
Är sugen på ett sånt... SNyggt som faan![]()
mesh skrev:2129375Det sitter än sålänge kalasbra på mig. Men eftersom jag är nybörjare så vet jag inte om det är "perfekt", eller hur man nu ska säga. Läser man om andra och deras skinnställ så verkar de ju inte kunna andas i dem de två första säsongerna. _Så_ tight sitter inte mitt, utan i mitt fall är det med "skönt tight" (fan vad svårt att gradera såna där saker i ord). Jag har ju bara åkt ~60 mil i år, så det har säkert inte hunnit töja ut sig, men jag är hittills väldigt nöjd. Enda nackdelen skulle väl kunna vara att armar och ben är _aningens_ (med betoning på det också) för långa. Mest armarna, men det är egentligen ingenting som stör.
Jag upplever dock som att skinnet blivit lite lite mjukare, men jag har som sagt inte åkt särskilt mycket med det ännu. Känns som man fått hyfsad hög kvalitet till ett rimligt pris åtminstone. Att det är snyggt gör ju inte saken sämre. Tom morsan tyckte det var snyggt.![]()
![]()
sirSmokealot skrev:2129383Vilket märke har du??? Är det Brik eller? (Väl skrivet)Tack
mesh skrev:2129406Sorry, det trodde jag givetvis framgick
Jag har exakt ett sådant ställ du postade in bild på, ett Berik 3213 Svart/grå/vitt, alltså tom i samma färg som på bilden du postade!![]()
Jonte*FZ6 skrev:2129424Mitt satt grymt " tight " då jag köpte det, nu när jag använt det lite är jag glad för det !!! Töjer sig en del !!! ( 1/2 - 1 strlk )![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |