OK/Q8 SBK Racing 15W-50 Lösvikt, vart var det?

tukkla

Sporthojsnörd
Gick med
27 May 2008
Ort
jöttebårj
Hoj
SD 1290
Det är riktigt billigt om man köper över 19 liter (även under men går man ihop några stycken så blir det ännu mer lönsamt).
Spelar ju knappast ngn roll om du köper 4 eller 20 liter. Besparingen blir ju bara någon krona per liter. Om du själv skall ha 4 liter blir det ju under 10 SEK i besparing.
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Lite kul hur dom i kolumnen för 1-19 liter anger pris inkl moms och resterande kolumner anger exkl moms. Så som tukkla skriver, ytterst lite man sparar genom att köpa ett stort parti (över 19l).
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Lite kul hur dom i kolumnen för 1-19 liter anger pris inkl moms och resterande kolumner anger exkl moms. Så som tukkla skriver, ytterst lite man sparar genom att köpa ett stort parti (över 19l).

Det är för att det oftast är privatpersoner som köper 1-19l och större kvantiter till företag.
 

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
Lite kul hur dom i kolumnen för 1-19 liter anger pris inkl moms och resterande kolumner anger exkl moms. Så som tukkla skriver, ytterst lite man sparar genom att köpa ett stort parti (över 19l).

Och så jävla oobservant var jag:näsblod. Ja, ja i vilket fall som helst är det billigt.
 

Aqua_HeaD

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Uppsala
Hoj
Gixxer 1000 K7
Vem är den hemliga försäljaren?

Skicka mig gärna ett PM om var och vem det är ni pratar om. Jag behöver olja till min cykel nu och jagar bra priser. Måste ha 10w-50 till min KTM.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Skicka mig gärna ett PM om var och vem det är ni pratar om. Jag behöver olja till min cykel nu och jagar bra priser. Måste ha 10w-50 till min KTM.

Det är inte specieltl hemligt, här hittar du nummer.

Butiken ligger i Alvhem, strax efter Älvängen om du kör längs E45. Där finns bara en mack, så du kan inte köra fel.
 

Aqua_HeaD

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Uppsala
Hoj
Gixxer 1000 K7
Det är inte specieltl hemligt, här hittar du nummer.

Butiken ligger i Alvhem, strax efter Älvängen om du kör längs E45. Där finns bara en mack, så du kan inte köra fel.

Jag måste ha varit helt blind. Det stod ju för fasen i början av tråden. Skulle just radera mitt inlägg när du svarade. Tack i alla fall och hoppas ni förlåter en blind gammal gubbe. ;-)
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Det ska tydligen gå och beställa en större dunk på lokala OK-macken till i princip samma pris. Jag har inte prövat själv dock.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top