Okej att bete sig illa bara för att man är känd?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hade på känn att du var ett troll, nu vet jag med säkerhet :D

"Ooh, titta vilka mystiska blodstreck på marken, helt oförklarliga, finns ingen logiskt händelseförlopp som förklarar detta eller hur???"
- Ehm, jo... Vätskor rinner nedför sluttningar, är det så konstigt?
"Men kolla här då! Titta som Marquez gör, alldeles öppet! Fy fan rent ut sagt, vilken gris! Och han ska vara ett föredöme för unga!!"
- Ja, fy så hemskt att rätta till sitt åtsittande skinnställ innan han kör...

En mer relevant fråga:
Är det verkligen okej att skapa uppenbara clickbaittrådar på internetforum bara för att man har tråkigt?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hade på känn att du var ett troll, nu vet jag med säkerhet :D

"Ooh, titta vilka mystiska blodstreck på marken, helt oförklarliga, finns ingen logiskt händelseförlopp som förklarar detta eller hur???"
- Ehm, jo... Vätskor rinner nedför sluttningar, är det så konstigt?
"Men kolla här då! Titta som Marquez gör, alldeles öppet! Fy fan rent ut sagt, vilken gris! Och han ska vara ett föredöme för unga!!"
- Ja, fy så hemskt att rätta till sitt åtsittande skinnställ innan han kör...

En mer relevant fråga:
Är det verkligen okej att skapa uppenbara clickbaittrådar på internetforum bara för att man har tråkigt?
Hans posthistorik är skapligt trollig jo. Det har lyfts några gånger tidigare. :hihi

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Alltså....jag tror att hens konto måste vara hackat :va
Det här var ju inte den första skumma tråden i närtid...
Är det ingen som minns Radare/Nyteknik/Doris_day m.fl? Det är ingen 90-talist det här.
Jag är så killgissningssäker man kan bli på att det är samma dude. Hen slutar inte, detta är livselixiret för en sådan människa. Motelden är mycket välkänd men det är alltid något spånhuvud som inte fattar och går i klinsch. Varje gång.

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Jag har ju en tonårsdotter som håller på med en massa olika idrotter vilket gör att jag vistas runt henne och hennes kompisar mkt. Om du tycker det MM gjorde är grovt så skulle du krama ihjäl skämskudden när 20-talet tonårstjejer rycker och drar på ställen som en förälder inte alls vill kännas vid. Tror jag vissa gånger tittar mer upp i luften än på själva idrottandet...

Så barn och ungdomar skulle inte ens höja på ögonbrynet över innnehållet i videon.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA