okej killar...

Jonathan

Guest
Rigge skrev:
2225816 Nej, urvalet finns men sen ska man ro det iland också.

Ja i tisdags va de ju en massa grejer, men annars är det nog rätt kört om man inte åker gocart eller cessna.

Sanning.
Jo hörde det, men inte var man där för det. Aja.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
carrolajne skrev:
2225167 En del prat om tjejer har man ju sett på detta forum. Själv undrar jag hur man får tag på er mc-killar? Är det enda rätta att köra om er på bakhjulet och ha ett tryck med "tjej" på ryggen? Hmm..... Inte helt lätt med tillvägagångssättet.... Får väl hänga i Folkets Park ikväll och kolla fotboll på storbild och hoppas på det bästa :banana

1. Vänta med Folkets Park till imorgon när Sverige möter Trinidad
2. Anmäl dig här och åk med på en hojtur. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=123407
3. Följ med på RR:s onsdagsgazz nästa vecka. :)
4. Du lär inte misslyckas. :D

Matulda skrev:
2225532 Börja PM:a som en tok här ute med lämplig kandidat.. Funka klockrent för mej.. :banana :lol Enda smolken i bägaren är att han kollar inte fotboll!!!! :mad: :huvet
Enda.... mohahahahahahaha!! Du måste skojja!?!?!?! Han kör ju inte ens Ducce! :D

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Hoj
En Pippigul 600.
Maverick_ou812 skrev:
2225862

Enda.... mohahahahahahaha!! Du måste skojja!?!?!?! Han kör ju inte ens Ducce! :D
Jajamen.. jag skojja :rofl men du.. lova inte att säga något.. jag vill ju åka med imorgon... :pannkyss

Ps...han kommer köra Ducce snart... han vet bara inte om det än... :yoparty

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
2fast4hjo skrev:
2225358 Nu har du nog förväxlat Halogen o Nitrogen :pannkyss

Jag ser inte hur det skulle vara möjligt att göra.

Nitrogen - engelska för kväve, ett gasformigt grundämne (N) som är livsviktigt för djur och växter, utgör 79% av atmosfären.

Halogen - benämning på ett ämne inom gruppen Halogener, dvs fluor (F), klor (Cl), brom (Br), jod (I) och astat (At). Korrosiva och miljöfarliga ämnen.

Du ser? Helt omöjligt att förväxla.

Jag tror istället att vi sett något unikt här, detta kan mycket väl vara den första SH:aren som kommit ut på forumet. :banana Och eftersom vi är ett så positivt och öppet forum så är det bara att säga GRATTIS OCH VÄLKOMMEN UT UR GARDEROBEN SPIKEN! :hej

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
V-Rod
Halogen skrev:
Jag tror istället att vi sett något unikt här, detta kan mycket väl vara den första SH:aren som kommit ut på forumet. :banana Och eftersom vi är ett så positivt och öppet forum så är det bara att säga GRATTIS OCH VÄLKOMMEN UT UR GARDEROBEN SPIKEN! :hej

:rofl

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Halogen skrev:
2226976

Ja, skål ta mig fan.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
carrolajne skrev:
2225167 En del prat om tjejer har man ju sett på detta forum. Själv undrar jag hur man får tag på er mc-killar? Är det enda rätta att köra om er på bakhjulet och ha ett tryck med "tjej" på ryggen? Hmm..... Inte helt lätt med tillvägagångssättet.... Får väl hänga i Folkets Park ikväll och kolla fotboll på storbild och hoppas på det bästa :banana
Fick du hugg i Folkets Park?
Massor av ledsna killar att trösta idag. :tungan

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Halogen skrev:
2226976 ....
Men gubben, jag trodde vi var två om det här? :va

:hihi

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Hon har blivit bombaderad av PM och släppt det där med hojkillar. Fan.
Jag som är så trevlig!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...