Frida skrev:Min hoj går bara i 170
Jag tar och kränger på stället och knallar ner på vändplan och väntar då
Frida skrev:Asfalt är för mesar!!
Det är ganska dåligt med grusvägar runt omkring Stockholm.Frida skrev:Vi kanske skulle fixa ihop ett grusåkargäng? Vet inte vart det finns grusvägar i sthlmstrakten iofs.. Har bara blivit lite offroad i de norrländska skogarna för min del iår. Lite grus, lite stigar å sånt..
Varför får jag aldrig sådana erbjudanden??Frida skrev:Du behöver inte kunna räta ut armen om du sitter bakpå mig. Då kan du hålla armarna runt mig.
sunkan skrev:yes äntligen krossar man haha nä nu va jag taskig...
Stephen skrev:Akta dig pojke lilla.. Jag tror inte att du skulle få det alltför lätt mot Frida på slingerbulten... Frida regerar ju slingerbulten.. Jag skulle inte vara så kaxig om jag vore dig... din båge må vara snabbare men kan du hantera den???
bikerwoman skrev:Ska ju bli hyfsat väder i morrn lördag sägs det... ska vi ta en tur då? Träff kl 12.00 på Coop forum´s parkering i Rotebro? Sen kan vi ta en fika hos mig
Vem hänger på?
Bikerwoman
..men jag är ju ingen racebrud precis....är rädd om mitt nytagna körkort
sunkan skrev:yes äntligen krossar man haha nä nu va jag taskig...
Stephen skrev:Akta dig pojke lilla.. Jag tror inte att du skulle få det alltför lätt mot Frida på slingerbulten... Frida regerar ju slingerbulten.. Jag skulle inte vara så kaxig om jag vore dig... din båge må vara snabbare men kan du hantera den???
Hakar gärna på söndag om det blir något åka.Frida skrev:Skulle hellre köra på söndag för ikväll blir det öl (och RoLLER kommer inte heller kunna köra imorrn!!)
Frida skrev:Skulle hellre köra på söndag för ikväll blir det öl (och RoLLER kommer inte heller kunna köra imorrn!!)
Frida skrev:Har kört ifrån Rettor, CBR:er etc många gånger På asfalt
och har blivit frånkörd oxå..
Ha! Ja, fråga RoLLER eller Peppe Pucko hur glada de bli när jag blåser om dem med min lilla moppe
shit, hoppas jag inte behöver bevisa nåt nu..
Skulle hellre köra på söndag för ikväll blir det öl (och RoLLER kommer inte heller kunna köra imorrn!!)
Lucky9 skrev:Damn. Jag som ska städa på söndag.
/Lucky9
Caffe skrev:Har ni fest eller
Frida skrev:
Inte än, men RoLLER och jag ska supa ikväll och så kanske vi möter upp ett annat gäng från sporthoj senare så det är bara att haka på. Om du kan klara dig utan dina piller ikväll!
Ä man e dissad!Frida skrev:Ja, det ska du Annars får man inge tjejbesök
Inte än, men RoLLER och jag ska supa ikväll och så kanske vi möter upp ett annat gäng från sporthoj senare så det är bara att haka på. Om du kan klara dig utan dina piller ikväll!
Sweedo skrev:Ä man e dissad!
Här skiter man i sina vänner!
Hmpffff!
HahahahaCaffe skrev:Vi kan ju köra en parkväll
Jag o Frida samt RoLLER o Sweedo
Vad sägs om det ultra-förslaget då?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|