tack för stödet, lundgren å nicklas...NiklasL skrev:2168480Vad fan är det med er här??!! tror ni han valde att ha dyslexi eller? nää precis, lika lite som ni valde att ha små kukar. skärpning tack, han är en schyst kille.
HAHAHA Skratta greven och snöt sig i pannkakan. Sluta winnaTjet skrev:2168443heh aaa d va en jela turr du hadde smo klara dej!! d faliaste hadde ju varit om du fot bötter,.,din seckerhett iitte so vikti
obbs ja stavar dolit fur ja e lat.. ja mena, ja har dyusrextri
prulle skrev:2168496Sluta winna
Är de här hämnden för jag glömde dig förut?Mr EmCom skrev:2168493tack för stödet, lundgren å nicklas...
btw, om du rosen, orkar så kan du ju rätta alla mina stavfel så alla minikukar blir nöjda...
prulle skrev:2168504Är de här hämnden för jag glömde dig förut?
Gör som jag tanka hem Mozilla det har inbyggt stavningsfilter.
haha ne det är lungt... ne asså ja vet inte, har nått imot mozillaprulle skrev:2168504Är de här hämnden för jag glömde dig förut?
Gör som jag tanka hem Mozilla det har inbyggt stavningsfilter.
Sorry men missuppfattade det.Doktor.S skrev:2168503Ursäkta? Jag frågade om han var upphetsad? Jag skulle vara skitglad om jag nyss kommit undan böter om jag kört den där fina dt'n! Hoppas verkligen inte det är mig ni grinar över.
Ganska så OT den här tråden vart
Loy skrev:2168507Det har vi inte märkt
Loy skrev:2168507Det har vi inte märkt
kunde inte ha sagt det bättre själv...Lundgren skrev:2168526
Sluta hacka på de som har det svårt och gå på dem som bara stavar dåligt. Dyslexi är verkligen inget kul, känner ett antal som har det.
Förövrigt är det inte dig Doktor.s de flesta stör sig på. Det är de andra som klagar.
Kan bero på att jag fixa de idag. Läs inläggen i den här tråden och konstatera att dom håller lite bättre klass än normalt. Fast den hitta inga stavfel i det här inlägget så det kanske inte funkar så bra..Loy skrev:2168507Det har vi inte märkt
vill du se mitt "intyg på extra hjälp i skolan pga av dylexi och dyskakylexi" eller?Tjet skrev:2168560Konstigt att folk reagerar på felstavad text när det är det enda som man kommunicerar med på Internet...
Sluta göm er bakom dyxsrelsi-skölden och ta tag i ert problem istället, alla winner på det.
Konstigt att folk reagerar på felstavad text när det är det enda som man kommunicerar med på Internet...
Sluta göm er bakom dyxsrelsi-skölden och ta tag i ert problem istället, alla winner på det.
edit: NiklasL, det är ingen som påstått att trådskaparen är en oschyst kille.
Tjet skrev:2168560winner
Tjet skrev:2168560Konstigt att folk reagerar på felstavad text när det är det enda som man kommunicerar med på Internet...
Öhh okej. Att det är det enda var väll ganska fel men, hört talas om att prata. Funkar prima me internet med. Man behöver inte en telefon för det
aa ioför sig men ändå...Ljunghusen skrev:2168577Dom är skitsnälla mot dig och du kallar dom jävla nötter .........
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|