Chansen är ganska stor, han kommer garanterat radeera en hel del.Mr EmCom skrev:2168624mm menar det
undrar om rosen kommer ta bort den.. ?
Chansen är ganska stor, han kommer garanterat radeera en hel del.Mr EmCom skrev:2168624mm menar det
undrar om rosen kommer ta bort den.. ?
bra det, men jag ser ofte efter att det är felstavat å då ändrar ja...prulle skrev:2168623Va? jag citerar tjet ju? menar hans text inte din. Nej du stavar inte som en kratta jämnt. Du stavar bättre än mig när du tar dig tid att kolla stavningen. Nej jag tror inte du stavar fel med flit.
Ja som tex det här inlägget .Lundgren skrev:2168629Chansen är ganska stor, han kommer garanterat radeera en hel del.
Vi pratar ju om språkpolisen härLoy skrev:2168637
mm det tål att talas ut om...Lundgren skrev:2168641Vi pratar ju om språkpolisen här
men SÅ jävla dåligt va väll det inte, ni ser väll va det står?Doktor.S skrev:2168659Dyslexi eller inte, om man tar sig tid att starta en tråd så kan man väl iaf korrekturläsa det innan man postar, manuellt eller med något program (du ska se att det finns en hel del). Man måste ju kunna förstå vad det står!
Dra upp lägstanivån några snäpp så blir det nog bättre.
Alltså de flesta här vet att det är svårt för Emcom så vi förstår, och Det är ju inte direkt så svårt att förstå vad han har skrivit eller hurDoktor.S skrev:2168659Dyslexi eller inte, om man tar sig tid att starta en tråd så kan man väl iaf korrekturläsa det innan man postar, manuellt eller med något program (du ska se att det finns en hel del). Man måste ju kunna förstå vad det står!
Doktor.S skrev:2168659Dyslexi eller inte, om man tar sig tid att starta en tråd så kan man väl iaf korrekturläsa det innan man postar, manuellt eller med något program (du ska se att det finns en hel del). Man måste ju kunna förstå vad det står!
Tror han läser både en och två gånger.Doktor.S skrev:2168659Dyslexi eller inte, om man tar sig tid att starta en tråd så kan man väl iaf korrekturläsa det innan man postar, manuellt eller med något program (du ska se att det finns en hel del). Man måste ju kunna förstå vad det står!
Har det verkligen med dyslexi att göra att börja en mening utan versal, att skriva "ja" istället för "jag", "me" istället för "med", "ne" istället för "nej", osv?Mr EmCom skrev:2168636bra det, men jag ser ofte efter att det är felstavat å då ändrar ja...
precis! skaffa ett liv!PEPPO! skrev:2168676Även om han har dyslexi och texten är ordentligt felstavad, så går det ju fortfarande att läsa den?
Sluta gnäll på de som har problem med att stava och koncentrera er på något annat istället
Nej men folket säger ju att detta är internet och man pratar med text, har du sett hur data folket skriver? Förutom på just sporthoj? Där är det de, me, ne och då menar jag inte bara LunarstormKalleNorton skrev:2168682Har det verkligen med dyslexi att göra att börja en mening utan versal, att skriva "ja" istället för "jag", "me" istället för "med", "ne" istället för "nej", osv?
/Språkpolisen utan liv.
Ja men det är ju förbannat jobbigt om man skall "slå upp så många ord"Tjet skrev:2168691Vart har uttrycket "slå upp ord som du inte förstår eller kan stava till" tagit vägen i skolan nu för tiden?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|