No shit, Sherlock?Eller så ringde de 112 och bad om hjälp för att det var en person som var berusad och 112 gjorde bedömningen att polis var lämpligast att skicka.
No shit, Sherlock?Eller så ringde de 112 och bad om hjälp för att det var en person som var berusad och 112 gjorde bedömningen att polis var lämpligast att skicka.
Hur skulle det vara att göra en topic om bra poliser? Istället för att bringa upp ALLT negativa de gjort.
Polisen/erna såg att det var en luffare som lika gärna kunde ha bott under en bro och tullat på T-röden. Han poängterade detta hyffsat snällt ändå (i mitt tycke).
Du blev alltså förnärmad av detta
Vad är det med polisnuten i universitetsstäderna?
Klart man får tycka vad man vill, men har man våldsmonopol får man lämna attityden hemma när man träder i tjänst, att uppträda korrekt och opartiskt är en viktig del av jobbet.
Till TS: Var det Sparta?
Som pbas säger så skulle jag föredra en ambulans istället för att kvävas av mina egna spyor i en fyllecell.
...töntigt att ringa efter konstapeln....
EDIT
Googlade lite:
"Efter en LOB händer inget men efter två görs en utredning om nykterhetsopålitlighet. Körkortet kan komma att återkallas."
Man ska nog ha rätt många LOBar under den tvåårsperioden för att bli av med körkortet, jag har alkoholiserade vänner (parkbänksalkisar) som har körkortet kvar trots åtskilliga nätter på galonmadrassen.
Smålands N.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |