Old Gixxer Träff 5-7 September

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
1. GSXR1100R
2. Freppa, Fully equiped with buttpluggs and haynesmanual för sångerna.
3. Qwerty
4. Sergeant
5. Lunkan
6. Liffa
7. Eisbaer
8. GSX1100FRAD
9. polare Qwerty
10.
11.
12.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Efter att två mycket trevliga karlar bett mig följa med har jag efter en väldigt kort stunds övervägande beslutat mig för att följa med. Jag lovar att bidra med frigörande dans och kontroversiella samtalsämnen, samt en rejäl fylla.

1. GSXR1100R
3. Qwerty
4. Sergeant
5. Lunkan
6. Liffa
7. Eisbaer
8. GSX1100FRAD
9. polare Qwerty
10. Macho Woman
11.
12.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Macho Woman skrev:
Efter att två mycket trevliga karlar bett mig följa med har jag efter en väldigt kort stunds övervägande beslutat mig för att följa med. Jag lovar att bidra med frigörande dans och kontroversiella samtalsämnen, samt en rejäl fylla.

1. GSXR1100R
3. Qwerty
4. Sergeant
5. Lunkan
6. Liffa
7. Eisbaer
8. GSX1100FRAD
9. polare Qwerty
10. Macho Woman
11.
12.

Och så väntar vi bara på fröken BB.....

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Efter att GSXR1100medettRförmycket nämnt att det var fest så preliminär bokar jag upp mig på listan.
Visserligen kör jag en strypt 400 utan R. Men eftersom jag inte är någon karl och inte behöver en penisförlängare så fick man bli ett litet undantag. sin 400 till trots.
:rock
1. GSXR1100R
3. Qwerty
4. Sergeant
5. Lunkan
6. Liffa
7. Eisbaer
8. GSX1100FRAD
9. polare Qwerty
10. Macho Woman
11. Bikerbitch
12.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Efter att GSXR1100medettRförmycket nämnt att det var fest så preliminär bokar jag upp mig på listan.
Visserligen kör jag en strypt 400 utan R. Men eftersom jag inte är någon karl och inte behöver en penisförlängare så fick man bli ett litet undantag. sin 400 till trots.
:rock
1. GSXR1100R
3. Qwerty
4. Sergeant
5. Lunkan
6. Liffa
7. Eisbaer
8. GSX1100FRAD
9. polare Qwerty
10. Macho Woman
11. Bikerbitch
12.

Skönt att få lite tjejer med på träffen, det brukar va en riktig Gay noja på natten när man ska sova :eek:

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
GSXR1100R skrev:
Skönt att få lite tjejer med på träffen, det brukar va en riktig Gay noja på natten när man ska sova :eek:

Det där behöver ni inte oroa er över i år. Jag och Jannica klarar mer än ni tror. Ni skulle nog klarat er med bara en av oss t.o.m. Får vi välja själva vilka vi ska sova med eller ska det bestämmas genom någon slags utlottning?

Jag kan annars tänka mig någon slags tävling i stil med den som killarna i klassen hade om mig och mina två väninnor i lågstadiet. Den gick till på följande vis: jag och flickorna stod uppställda i ena änden av en fotbollsplan. Killarna stod på kö. De gick fram till den av tjejerna vars gunst de var mest intresserade av. Damen ifråga bestämde vad just den killen skulle behöva göra för att få en puss (som det handlade om i detta fallet). Tyckte man om någon fick den personen kanske springa ett kvarts varv runt fotbollsplanen. Gillade man inte någon fick den personen springa fem varv. Hur många varv kan ni tänka er att köra runt Visingsö?

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Macho Woman skrev:
Det där behöver ni inte oroa er över i år. Jag och Jannica klarar mer än ni tror. Ni skulle nog klarat er med bara en av oss t.o.m. Får vi välja själva vilka vi ska sova med eller ska det bestämmas genom någon slags utlottning?

Jag kan annars tänka mig någon slags tävling i stil med den som killarna i klassen hade om mig och mina två väninnor i lågstadiet. Den gick till på följande vis: jag och flickorna stod uppställda i ena änden av en fotbollsplan. Killarna stod på kö. De gick fram till den av tjejerna vars gunst de var mest intresserade av. Damen ifråga bestämde vad just den killen skulle behöva göra för att få en puss (som det handlade om i detta fallet). Tyckte man om någon fick den personen kanske springa ett kvarts varv runt fotbollsplanen. Gillade man inte någon fick den personen springa fem varv. Hur många varv kan ni tänka er att köra runt Visingsö?

Jag tänkte mer på att efter en lång hård dag i sadeln så värker det i röven och då vill man inte...

Bäst är om ni tjejer väljer stuga/kamrater självmant på plats, lite tips dock

Lunkan mumlar och pratar i sömnen
Freppa har sönder saker på nätterna
Qwerty somnar tidigt

Beträffande snarkning så gör man klokt i att sova med proppar i öronen... alla snarkar

:4skrika

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
App app app!
Jag snarkar INTE! Fråga Rejvsmurfen! Eller titta på vilken film från Old Gixxer Tour som helst! BUHUUU! JAG SNARKAR INTE!!!!!

MW: Låter schysst. Tänk bara på att vi kör Gammelgixxrar - vi har ingen uthålighet som helst, så kör ni slut på oss så kommer ni bara få pussa på dräggliga övervikta män - hur kul är det?! ;)

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Ps. Angående att jag har sönder saker - så länge ingen försöker efterlikna en fontän så är det inga problem, för det är mest det jag ger mig på! (Fan, den utmanade mig ju!)

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Freppa skrev:
App app app!
Jag snarkar INTE! Fråga Rejvsmurfen! Eller titta på vilken film från Old Gixxer Tour som helst! BUHUUU! JAG SNARKAR INTE!!!!!

MW: Låter schysst. Tänk bara på att vi kör Gammelgixxrar - vi har ingen uthålighet som helst, så kör ni slut på oss så kommer ni bara få pussa på dräggliga övervikta män - hur kul är det?! ;)

Nu visar du din kvinnliga sida igen. Övervikt? Vardå? Skulle vara på hojen då. Sedan är det viktiga att man pussas, inte om personen i fråga dreglar eller inte. Du kan få köra ett kvarts varv ;) :bow

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
GSXR1100R skrev:
Köra på dagen kröka på kvällen, kröka lagomt så att du är körklar dagen efter, vi ska på tur Lördag, eventuellt så kanske vi träffar Jönköpings maffian :squid

Jag missade er förra året tyvärr, men snacket går fortfarande så den här gången får det inte missas.

Jag kommer o hälsar er välkommna med min gammel-fzr.:)

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Rodentboy skrev:
Jag missade er förra året tyvärr, men snacket går fortfarande så den här gången får det inte missas.

Jag kommer o hälsar er välkommna med min gammel-fzr.:)
Gött då fixar ni en fin långrunda på Lördagen då :tummenupp

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
GSXR1100R skrev:
Gött då fixar ni en fin långrunda på Lördagen då :tummenupp

Det ska nog inga problem vara. En sväng till Lekeryd för en glass, Jordbron i jkpg för hamburgare...det är väl ungefär det våra rundor består av :D

Nä, men vi ska säkert kunna ordna nån trevlig sväng. Har ju hört att en del av er är överjävliga på att köra så jag antar att kurvor inte är ett problem iallafall ;)

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Rodentboy skrev:
Det ska nog inga problem vara. En sväng till Lekeryd för en glass, Jordbron i jkpg för hamburgare...det är väl ungefär det våra rundor består av :D

Nä, men vi ska säkert kunna ordna nån trevlig sväng. Har ju hört att en del av er är överjävliga på att köra så jag antar att kurvor inte är ett problem iallafall ;)
Sist vi körde med Zeb & co så kastade dom sten efter oss, vi kommer att va bakfulla och trötta som vanligt :zpy

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
GSXR1100R skrev:
Sist vi körde med Zeb & co så kastade dom sten efter oss, vi kommer att va bakfulla och trötta som vanligt :zpy

Stenkastare ska hyras in..oroa dig inte för det :tummenupp De kommer att placeras ut med c:a 600 meters mellanrum längs hela sträckan utrustade med varsin näve grus. :)

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Faktist sant, sten, skiftnyckel, toarullar och allt annat konstigt som kastades.

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
Qwerty skrev:
Faktist sant, sten, skiftnyckel, toarullar och allt annat konstigt som kastades.

Förlåt att en oinbjuden spammar eran resetråd, men kan någon berätta vad ni gjorde för att förtjäna detta?

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Körde hoj så som hoj ska köras och lät så som hojar ska låta :fakta

Det uppskattas inte alltid av alla...

//jaG

Nalken skrev:
Förlåt att en oinbjuden spammar eran resetråd, men kan någon berätta vad ni gjorde för att förtjäna detta?

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Qwerty skrev:

Sten - Check
Skiftnyckel - check (fick däremot bara tag på två stycken, hoppas det går bra med andra verktyg också)
toarullar - check

Har även fått tag på några grodor och ett durkslag....

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Ska folk åka bakom mig så lär ni få saker i huvudet ändå. Det är alltid något som ramlar av tantmoppen. Sist var det ett blinkersglas.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning