RookieM
Alltid samma hypemode, tillbaka i din iphone
Jag hoppas på ny träningsrapport på Onsdag!
Det gick bra till slut! Blev några öl för många igår så kom aldrig iväg till macken... Tappade ut en skvätt motorolja från hojen, men fan vad det forsade! Det hamnade lite överallt! ? Tyvärr låg oljenivån under strecket i fönstret när jag var klar, så i morse stannade jag till på Ica och fyllde på med typ 2dl rapsolja (kravmärkt från Sverige). Men hojen verkar gå bra det lilla jag körde. Glömde fan ena benskyddet hemma så vågade inte köra särskilt länge... ? Nya tag på onsdag ?
Tror det var ironi från TS men med hans kunskaper inom motorfordon så ska jag låta det vara osagt.Jag skulle nog vara mer orolig att nu köra med 2 dl matolja blandat med motoroljan än att köra med ett pass med dåligt inoljat luftfilter men det är ju jag det. Men jag är kör varken cross eller är oljeexpert.
Tror det var ironi från TS men med hans kunskaper inom motorfordon så ska jag låta det vara osagt.
Han ska ju köra igen på onsdag så lär väl komma någon tråd på tisdag: ”Skära ut frigolit som däck” eller ”Smörja styrlager med smör”.
Båda torde funka. Frigolitdäcken ger dessutom en fördel, eftersom det lär bli ett snöflingespår man följa för att hitta hem igen.
Eller att "octane booster" skulle ge fler hk"The next logical step..."
Verktyget man använder på avtappningpluggen säger det mesta om ambitionsnivån.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|